Scheveningen Festival 2011

ik was er ook, zat samen met mn pa lekker te genieten op een paar strandstoeltjes:)

heb wel iemand vlak naast ons met een statief foto's zien maken.

heb er erg van genoten. waren 2 best mooie shows! beter als wat ik van voorgaande jaren nog kan herinneren. :)

als het weer een beetje opknapt zit ik er vanavond weer:D

ponton lag trouwens gewoon recht voor het kurhaus alleen volgensmij wel een stuk dichterbij het strand als eerst. nou was het natuurlijk wel mooi rustig weer.

Ik vond het een leuke avond idd. persoonlijk vond ik Duitsland beter dan Belgie maar het was zeker mooi om naar te kijken:) op naar vanavond:)
zie mijn foto's op:
Belgie
Duitsland

er was alleen wel veel rook maar verder eg top!

Dat zijn aardig wat foto's die je met ons deelt en daarvoor wil ik je hartelijk bedanken. Ik heb stuk voor stuk zitten te genieten :wink:

vond het wel 2 mooie shows maar idd de boot lag wel erg ver het water op.
nou was het ook niet bepaald wind stil:rolleyes:

hopelijk volgende week weer 2 avonden als afgelopen vrijdag:)

Jezus... echt niet om aan te gluren dit ! typisch "ongeinspireerd standaard snel geld verdienen showtje"

kan er ook niet meer van maken.
Als ik dan lees dat bijv op een zaterdagavond in 2009 alleen al 175.000 mensen op afkwamen, dan verwacht je toch wel wat meer spektakel.

sjesus hoe ver ligt die ponton wel niet? In Australië?? Echt een belachelijk grote afstand.

Laatst bewerkt:
bij deze mijn foto's van vrijdag avond heb alleen foto's gemaakt van de "duitse" show
1.
imkqrq.jpg

2.
mcg1t4.jpg

3.
rit6r4.jpg

4.
33mvdrq.jpg

5.
9qingz.jpg

sjesus hoe ver ligt die ponton wel niet? In Australië?? Echt een belachelijk grote afstand.

Ik vond dat de boot helemaal niet ver van het strand af lag. Als je wat verder het strand op liep stond je op een perfecte afstand.
Als ik dit vergelijk met bijvoorbeeld de bommen tijdens Geel, dan stond je hier zeker niet veel verder vanaf.
Misschien dat het zo lijkt op film, maar afgelopen vrijdag viel het best wel mee met de afstand.

Of ben ik de enige :D ?

@ Jappy: Ook mooie foto's btw :)

vrijdag stonden we erg dicht op het vuurwerk, het is wel gefilmd met een groothoeklens daardoor lijkt het ponton wel verder van het strand af te liggen... de vergelijking met Geel kan ik niet maken, wel tijdes de 4 daagse feesten in Nijmegen, daar lag het Ponton verder dan waar we met een aantal freaks stonden

Vrijdag zat ik halfewegen het stand en toen kreeg ik alles mooi in beeld maar gisteren zat stond ik vlak bij de zee en het ponton lag echt een heel stuk veder weg zo ver zelfs dat ik af en toe maar ben gaan zoomen om de blokken nog een beetje zichtbaar in beeld te krijgen...

Film Japan:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan