Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij is die niet geweest tristan i.v.m het slechte weer.
En weer een ander gokt zich eerst even arm in de speelhallen.
![]()
omdat ik er ook iets tevroeg was vorig jaar, heeft me dat een nieuwe camera zo beetje gekost, dus mensen geen aanrader![]()
omdat ik er ook iets tevroeg was vorig jaar, heeft me dat een nieuwe camera zo beetje gekost, dus mensen geen aanrader![]()
ik weet nog wel een bedrijf wat graag gratis shows schiet, spektakel gegarandeerd!
allemaal leuk en aardig maar elk jaar is het weer het zelfde liedje... dream is ***, nodig echte teams uit, laat elk jaar een andere bedrijf schieten, maak er een NK van enz. enz. terwijl we eigenlijk juist blij moeten zijn dat er iig 1 kustplaats is waar er onder genot van een drankje op het strand genoten kan worden van vuurwerk. alle andere grote kustplaatsen in Nederland hebben geen georganiseerd vuurwerk t hele jaar door (en enkel showtje daargelaten)
Ehhhh mensen, het gaat toch om het vuurwerk en niet om wie wel of niet echt is , vuurwerk is vuurwerk en blijft altijd mooi om naar te kijken, festival of niet !!!