Rijswijkse vuurwerkhal

De Vuurwerkhal krijgt van verschillende importeurs happiness binnen, heb je misschien info van welke importeur het is? Dus het label etc. want ik had in mijn bestelling ook dingen van verschillende labels die hetzelfde waren.
Het merk was wolff en het was een old school label iets met cowboys ofzo? :p

Dat is tot op heden niet bekend! Hou de site in de gaten!

Je kunt niet elke dag de site in de gaten gaan houden Bram, voor hetzelfde geld doe je het enkele dagen niet en vis je misschien naast het net wat betreft een gewild artikel.
Ik neem aan dat Frits toch echt wel op het forum zal gaan plaatsen wanneer de site zal worden geopend en het bestellen mogelijk is.

Je kunt niet elke dag de site in de gaten gaan houden Bram, voor hetzelfde geld doe je het enkele dagen niet en vis je misschien naast het net wat betreft een gewild artikel.
Ik neem aan dat Frits toch echt wel op het forum zal gaan plaatsen wanneer de site zal worden geopend en het bestellen mogelijk is.

En zo niet dan zijn er altijd nog wel medeliefhebbers die het hier bekend zullen maken! No worries!:p

Ik probeer gewoon te helpen, en zoals killerdome zegt zijn er genoeg mensen die het zullen posten!

En nog een opmerking heeft niks met de winkel zelf te maken maar wel met de collectie.
Ik had één pakje happines fonteintjes gekocht en 2 van de vier stopten nadat het lontje op was, dat was natuurlijk wel jammer...

om hier nog even op terug te komen dit zijn de happiness die ik gekregen heb.
schietkist1kanaals001.jpg

Is er al meer informatie over kartonvoordeel?

Ik had alles in de winkel gezet maar om een of andere duistere reden komt de oude voorraad van vorig jaar ook in beeld.
Er wordt aan gewerkt maar het is verschrikkelijk druk met van alles en nog wat.

Ik hou jullie op de hoogte.

Bedankt voor de update Frits.
Ik ben zeer benieuwd met wat je gaat komen, al zou dat wel goed komen.
Succes met alles.

kijk das lekker, begin april en nu al de mogelijkheid om te bestellen :)

komen er wel aanvullingen in de webshop of is dit het enige wat uit het assortiment gaat?

kijk das lekker, begin april en nu al de mogelijkheid om te bestellen :)

komen er wel aanvullingen in de webshop of is dit het enige wat uit het assortiment gaat?

Dit zijn voorlopig de enige artikelen die eruit gaan in kartonvoordeel.
Alles ligt al in de bunker in Rijswijk.

Dat is lekker vroeg in het jaar zeg.
Zitten zeker interesante producten tussen, nu maar eens rustig uitzoeken.
Bedankt voor de snelheid en het wederom mogelijk maken van dit Frits.

Ziet er weer goed uit Frits met hele mooie producten er tussen, wel vraag ik mij af of je nog iets van Jorge hebt staan of is dat er vorig jaar allemaal tot de laatste doos weg gegaan ?

Back
Bovenaan