Scala 100 A

Heb een adres waar deze voor eur 105,— kan bestellen. Maar twijfel toch om deze als afsluiter te doen. Budget meteen op, prijs voor aantal nem nog steeds scheef en heb liever een mooie waaier cake in combi fire festival.

Heb een adres waar deze voor eur 105,— kan bestellen. Maar twijfel toch om deze als afsluiter te doen. Budget meteen op, prijs voor aantal nem nog steeds scheef en heb liever een mooie waaier cake in combi fire festival.

Ik heb dat adres ook en zou voor 105,- geen moment twijfelen. De afstand en onzekerheid rondom de grensovergang (ivm corona) weerhouden me er echter nog van. Het zou voor mij de 2:00 uur box kunnen worden. Prima afsluiter.

Heb hier ook wel belang bij, kan je mij een dm sturen?

Zou bij promotie van een winkel kunnen horen, maar als je op de facebookpagina van een bekende winkel vlak over de grens kijkt vind je iets wat er op lijkt... ;)

Dat is niet zo verwonderlijk, Luypaers is merendeels Funke. Daarnaast is dit gewoon een product video welke door de betreffende winkel is ingekort en gepost is op YT onder hun eigen account.
Grappig om te zien dat dit exact hetzelfde camerastandpunt is als Luypaers hanteert bij hun productvideos :)

Ook deze jaarwisseling weer mogen meemaken, helaas door de hectiek en chaos op dat moment niet helemaal kunnen filmen, maar voor een deel, als nog een topper!

Laatst bewerkt:
Een hele mooie cakebox met al die kleuren. Wie weet voor in de toekomst

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan