Scala 100 A

Heeft funke een nieuwe batch van de scala? Zie overal op de dozen 30 sec 2100 nem staan, maar op mijne staat 2500 nem en 28 sec. Ik heb alleen geen video van funke gezien over een nieuwe batch

Heeft funke een nieuwe batch van de scala? Zie overal op de dozen 30 sec 2100 nem staan, maar op mijne staat 2500 nem en 28 sec. Ik heb alleen geen video van funke gezien over een nieuwe batch

een beetje raar want de scala 100a heeft al vanaf 2019 2100nem . is zelfs te zien op hun eigen video

maar welke batch nummer heb jij dan ?

Ik heb hem afgelopen jaar voor het eerst geschoten.
Dit jaar zeker weer in de collectie!

De burst is anders dan normaal, iets 'doffer' en maakt dit een knaller van een box

Ik ben zo blij deze er bij te hebben dit jaar. Puur kleur met die titanium knal. Ja dat wordt een hoogtepunt. Moment van schieten wel even goed bepalen tussen het andere geweld.

Ik heb hem afgelopen jaar voor het eerst geschoten.
Dit jaar zeker weer in de collectie!

De burst is anders dan normaal, iets 'doffer' en maakt dit een knaller van een box

Vooral de burst is mij ook zeer goed bijgebleven, net wat harder als mening NL 30mm cake/compound.

Helaas misgelopen, had hem besteld maar was niet meer voorradig. De ecstacy of gold als vervanger genomen wat ook geen straf is. Maar ga zeker proberen om deze nog een keer te krijgen. En dan de 2500 versie:biertje:

Misschien ben ik de enige maar de burst die in de batch 2020 zat was zeer goed beter dan andere jaren

Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n harde burst gehoord in consumenten vuurwerk.
Dit is werkelijk waar gewoon kunst, vuurwerk kunst Funke op zen beste kwaliteit!!

Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n harde burst gehoord in consumenten vuurwerk.
Dit is werkelijk waar gewoon kunst, vuurwerk kunst Funke op zen beste kwaliteit!!
Achteraf spijt dat ik deze niet heb genomen, budget zat er bijna doorheen en t was de scala of yggdrasil, helaas voor de laatste gekozen die niet goed uit de verf kwam.

Back
Bovenaan