Santiago Masters

Nou ik denk ook dat het gewoon komt omdat die broekhoff fabriek goed is met burstladingen maken. Dat kunnen ze niet allemaal en dat is bij andere producten schijnbaar ook te zien

Laatst bewerkt:
Vreemd, toen straks 2x besteld en betaald, wilde nu net het pdf bestand uitprinten en zie ik tot mijn schrik dat de korting helemaal niet is verwerkt, terwijl ik voordat ik op betalen drukte gewoon de code had gebruikt en er iets van 96 euro stond. Moet dadelijk even mijn rekening controleren. Iemand dit ook gehad? Of is dit normaal, omdat de korting voor rekening komt van Magnum en niet voor de winkelier?

Update: Ik bedoelde Magnum. Hoe dan ook, ik heb inderdaad 120 betaald en dus niet 96 euro. Ik snap dit niet, de korting was er wel vanaf maar niet bij betaling. Ik zal dit dus moeten annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen.

Update 2: Mijn deal zegt dit niet te kunnen annuleren en dat ik maar zelf dit met Magnum moet regelen. Alleen, hun contactgevens is goed verstopt. Ik kan niet zo snel een e-mail adres vinden. Op de factuur staat alleen de gegevens van mijn dealer, voor de rest niets. Iemand voor mij een e-mail adres?

Laat maar, heb het e-mail adres al gevonden. Eigenlijk heel simpel :P haha

Laatst bewerkt:
Voor beide valt wat te zeggen, ja als het tempo minder wordt dan denk ik dat veel freaks m niet snel kopen maar de kwaliteit van 20 mm is zo goed dat is ongeëvenaard. Kijk naar de colours of dubai van rubro als ik het goed heb is dat 20 mm en dat is toch echt een aanfluiting van jewelste. Dan denk ik dat je toch moet concluderen dat magnum/broekhoff hier een gamechanger in handen heeft als je betaalbare bakken voor de "gewone" klant wilt bllijven fabriceren. Wij freaks zeggen misschien doe mij maar een 30 mm bak maar dat valt voor velen niet te betalen dan zijn dit toch mooie oplossingen.

Die 100sh bakjes van Pangu waren ook echt heel goed. waren 2 soorten waarvan ik de namen niet meer weet, eentje iets met Tropical Nights in de naam. Snap niet waarom deze uit het assortiment is gehaald. Daarnaast vond ik Bunker Beam ook zeer goed. M.a.w. het is zeker goed mogelijk om goede effecten uit 20mm te halen, het ligt aan de importeur hoe goedkoop/duur hij deze zelf wilt inkopen en dan natuurlijk ligt het ook aan de fabriek waar het gemaakt wordt. Zo had ik vorig jaar Feuer Meister en vond deze het niet waard om nog eens te kopen.

Die 100sh bakjes van Pangu waren ook echt heel goed. waren 2 soorten waarvan ik de namen niet meer weet, eentje iets met Tropical Nights in de naam. Snap niet waarom deze uit het assortiment is gehaald. Daarnaast vond ik Bunker Beam ook zeer goed. M.a.w. het is zeker goed mogelijk om goede effecten uit 20mm te halen, het ligt aan de importeur hoe goedkoop/duur hij deze zelf wilt inkopen en dan natuurlijk ligt het ook aan de fabriek waar het gemaakt wordt. Zo had ik vorig jaar Feuer Meister en vond deze het niet waard om nog eens te kopen.

Tropical Night en I've got the power.

Normaal wil ik echt geen 48euro betalen voor 1 500grammer.
Vaak als een 1 cake veel shots heeft weet je al dat het gewoon niet veel soeps kan zijn.

Heb er dus weinig vertrouwen in.
Ik heb de filmpjes gezien, maar dan kan ik beter voor zekerheid gaan.
Vind hem ook redelijk kort.
Effecten blijven ook niet hangen dus je kiest voor snel veel ipv kwaliteit
Ik ga er een nachtje over nadenken

Hmm toch maar even goed over nadenken dan, vind het wel echt een vet ding.

Ik vind het ook wel bijzonder dat de Turbo Display bij mijn dealer een tientje duurder is. Riekt bijna naar oplichting op deze manier.

Oplichting? Dus als de cola bij een andere supermarkt € 0,50 goedkoper is dan bij die van jouw voorkeur, is dat ook oplichting? Want dat is een nog hoger percentage prijsverschil. Een winkel bepaalt toch zelf wat ze voor een artikel willen vragen? Zou wat zijn. Wij zitten ook in de sport en schoenmode. Al zetten we € 100,00 bovenop een paar voetbalschoenen, dat bepalen wijzelf. Doen we niet, maar bij wijze van spreken.

Normaal wil ik echt geen 48euro betalen voor 1 500grammer.
Vaak als een 1 cake veel shots heeft weet je al dat het gewoon niet veel soeps kan zijn.

Heb er dus weinig vertrouwen in.
Ik heb de filmpjes gezien, maar dan kan ik beter voor zekerheid gaan.
Vind hem ook redelijk kort.
Effecten blijven ook niet hangen dus je kiest voor snel veel ipv kwaliteit
Ik ga er een nachtje over nadenken
Dit is echt wel kwaliteit hoor, ik zou er niet te lang meer over nadenken.
Ik ben zelf echt geen fan van al het 20mm geweld maar dit is echt een heel fraai blokje.

Hoe kan het dat vuurwerk dat wordt verkocht in de voorverkoop later alsnog wordt afgekeurd? Santiago Masters is als ik dit topic mag geloven vorig jaar ook verkocht.. Is de wetgeving alweer veranderd?

Ik had bij Magnum direct besteld en de 'Battle of Angles 103 shots 495 gram van Crown Collection als alternatief gekregen. Beetje raar, want als ik dit topic moet geloven is het een omlabeling van hun eigen (Magnum) Angel Dust 103 shots. We gaan het 1 januari 2024 om 00:00 allemaal zien of het wat is.

Vuurwerk dat in de voorverkoop wordt aangeboden hoeft niet te betekeken dat dit al bij ee importeur of in de winkel direct op voorraad is. Vorig jaar zijn deze of niet getest of wel goed gekeurd. Alleen de productie van dit jaar is afgekeurd, wat daar de precieze reden van is is niet bekend maar dat heeft niet met gewijzigde wetgeving te maken. Als er nog oude voorraad is mag deze gewoon uitgeleverd worden.

Back
Bovenaan