San Trifone 2025

hey mooi dat ik dit lees, zal es contact met ze opnemen, thx voor posten!!

Tickets zijn rond, mooie lokatie afgehuurd..zin weer in Adelfia joehoee!...:)
Is het nog gelukt om contact te leggen? Ben wel benieuwd wat precies de bedoeling is met die show.

Geboekt met een aantal gekkies !!
8-11 stukje relaxter dan de 9de laat aankomen.

Er komt geen batteria in die dagen volgens het laatste nieuws.

Laatst bewerkt:
Ja, benieuwd naar het programma, maar bovenal weer zin in een paar dagen lekker ouwehoeren in Italië, de belachelijk goedkope pizza's en de chaotische toegangswegen er naartoe. Italië en vuurwerk, love it!

Mannen, hebben jullie nog tips voor goeie restaurants?? Grill/pizza?

in cassamassima zit een hele goeie pizzeria, maar iemand anders nog tips in de omgeving?

adelfia qua restos is extreem druk op de schietdagen, hoewel die kraampjes prima pannini's hebben...,)

Mannen, hebben jullie nog tips voor goeie restaurants?? Grill/pizza?

in cassamassima zit een hele goeie pizzeria, maar iemand anders nog tips in de omgeving?

adelfia qua restos is extreem druk op de schietdagen, hoewel die kraampjes prima pannini's hebben...,)
Welke is dat in cassamassima dan? Wij zitten daar.

Welke is dat in cassamassima dan? Wij zitten daar.
Pizz' et poesia.

We hebben de meeste pizzerias daar geprobeerd en deze was zo goed dat we er 3 avonden achter elkaar hebben gegeten.

Ze waren wel echt kortaf tegen ons ondanks dat ik redelijk Italiaans spreek en hadden overduidelijk geen zin in Engels....het eten was ongelofelijk goed, echt de beste pizzas ooit in Italie. Hele goeie princessa , goeie wijn echt prima...hij was wel wat duurder, maar helemaal prima.

Sommige restos in cassimassima maakten er echt een potje van waaronder 1 grillroom die een stuk vlees nauwelijks aangebraden ongezouten op een bord hadden gepleurd. In andere pizzerias spraken ze allemaal engels en die waren vrij matig vonden we.

Helaas in puglia veel tourist traps overal...ik hou me aanbevolen voor goeie culinaire tips!

Veel plezier in cassimassima, leuk stadje, aardige mensen...

Back
Bovenaan