omepje VWC Moderator Forumleiding 28 jun 2025 #21 Ah dat is gaaf, laten we hopen dat er een extra show komt dan de 10de.
Janniekske VWC lid 29 jun 2025 #22 Volgens mij zou dan 1 van de 5 shows een herdenkingsshow worden. La Rosa, dat zou mega tof zijn.
P pyro-freak VWC lid 4 jul 2025 #23 Zojuist ook geboekt met een maat! Ben benieuwd. Eerste keer dus gaan het meemaken.
R rvabuilder75 VWC lid 7 jul 2025 #24 Janniekske zei: Bekijk bijlage 1810463 Volgens mij zou dan 1 van de 5 shows een herdenkingsshow worden. La Rosa, dat zou mega tof zijn. Klik om te vergroten... hey mooi dat ik dit lees, zal es contact met ze opnemen, thx voor posten!! Tickets zijn rond, mooie lokatie afgehuurd..zin weer in Adelfia joehoee!...
Janniekske zei: Bekijk bijlage 1810463 Volgens mij zou dan 1 van de 5 shows een herdenkingsshow worden. La Rosa, dat zou mega tof zijn. Klik om te vergroten... hey mooi dat ik dit lees, zal es contact met ze opnemen, thx voor posten!! Tickets zijn rond, mooie lokatie afgehuurd..zin weer in Adelfia joehoee!...