San Trifone 2024!

Dit was mijn eerste keer Adelfia en wat was dit genieten! Nog nooit zulk kaliber en dikke cylinders met eigen ogen gezien en wat een geweld!

Je moet er zelf wel een feestje van maken! Maar met dit weer, BBQ, bier en gezelligheid was wachten geen probleem. Ik heb veel nieuwe mensen ontmoet, allen dank voor het lachen!

Tot volgend jaar! Weer een stuk budget kwijt voor o&n 😂!

Nog aan het nagenieten van een mooi weekendje 😁 Dacht bij mezelf als het weer zo wordt als vorig jaar, dan is het de laatste keer geweest voor mij. Zoals het vroeger was (de jaren voor covid) gaat het toch nooit meer worden.
Maar dit was wel de beste editie van de afgelopen 5 jaar als je het mij vraagt, volgend jaar dus toch gewoon weer aanwezig 🤪
Ik vond op de 2e dagshow na alles dik in orde. Ook mooi om te zien dat (volgens mij) Panella en Senatore een aantal tiro’s schoten met 4 en 5 breaks, dat zijn wel de mooie momentjes 🤩
Op naar volgend jaar 😁

Tjonge Jonge, deze was ook druk hé... heel Bari was er met de touringcar volgens mij!
Ze konden de hele mensenmassa niet meer kwijt achter t spoor dus werdt het spoor toch maar vol gebouwd, prachtig! Structuur blijft daar toch een vies woord. Her en der een beste italiaanse klappert vooraf, heerlijk!! allemaal ook zo gek als een cent die italianen beste bult Primitivo en Peroni dr in en schreeuwen maar! Gewoon lekker meedoen werkt t beste is onze ervaring 😄
Heerlijke shows, meer grotere callibers dus meer hardere klappers. Finales waren niet mega maar dikke prima. Tja en die van Liëto... beste avondshow daar sinds jaren!

Hopen dat dit niet was omdat ie op zondag viel dan maar....

Heerlijk weekend gehad. Vooraf wat huiverig en hadden het erover als het niet beter was dat het dan de laatste keer zou worden. Maar wat was het weer een goede editie, voor mij zeker de beste sinds Corona. Dikke dagshows met een goede tijdsduur, erg veel rook artikelen ook. En de avond shows waren erg gaaf, veel grote bommen ook. Volgend jaar weer gok ik zo maar.

Hebben jullie wel gemist, dus snel weer boeken als het kan.

Ja was wel een soort van gek om na al die jaren er eens een keer niet bij te zijn. Ook nog met Sander over gehad om toch te gaan omdat jullie er waren, alleen tickets zaten niet meer mee later in het jaar. Maarrrrr zodra er tickets voor 2025 zijn, gaan we er weer voor!

Ja was wel een soort van gek om na al die jaren er eens een keer niet bij te zijn. Ook nog met Sander over gehad om toch te gaan omdat jullie er waren, alleen tickets zaten niet meer mee later in het jaar. Maarrrrr zodra er tickets voor 2025 zijn, gaan we er weer voor!

Gezellig! We hebben jullie gemist, maar volgend jaar doen we het dan maar weer over! :D

Back
Bovenaan