Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit jaar ook weer van de partij. Heb er zin in! We vertrekken morgen en verblijven in het o zo mooie hotel Fredericano![]()
De show van Lieto zal zo vroeg zijn vanwege de sponsoring door Pirovagando. Veel leden komen met zo'n touringcar en deze rijden natuurlijk niet pas om middernacht weer terug. Of Senatore direct er na schiet is een raadsel maar zal wel de meest logische afloop zijn, mensen staan dan immers toch al te kijken lijkt me..
Dat ze het statement ook in het Engels uitbrengen geeft natuurlijk wel weer te denken...
Die avondshows kan je vast van wat dichterbij bekijken, als er maar niet weer zo'n dronken Hollander vol gas staat te schreeuwen tussen de druiven... doe dit jaar ff een colaatje gozer, werkt beter voor jou!
Het feit dat er vorig jaar gewoon mensen sowat tussen de buizen op hun rug lagen gaat het er ook niet beter op maken.. ik ben zelf ook echt niet roomser dan de paus maar je kan zeker te ver gaan in mijn ogen.. wie de schoen past trekt hem aan zou ik maar zeggen...
Voor de rest, have fun en tot morgen!!
Het lijkt gelukkig meer vergeleken met vorig jaar. Vanmiddag 3x 16" gespot tov van 1x vorig jaar.Gisteravond met wat vertraging aangekomen, vandaag weer even rondgereden in de omgeving. Leuk weer die herkenningspunten te zien. Terrasje gepakt in het zonnetje. Lekker hoor!
Vanavond op naar de eerste show. Opbouw oogt niet als super veel, maar we laten ons graag verrassen. Zin an!
Laten we het hopenHet lijkt gelukkig meer vergeleken met vorig jaar. Vanmiddag 3x 16" gespot tov van 1x vorig jaar.
Daarnaast tijdens het opbouwen vol met busjes en containerwagens. Ik heb meer hoop dan vorig jaar, laten we hopen dat het allemaal weer de goede kant op gaat.
Was gister eindelijk weer is een goede avond show, vraag me alleen af of het wel 3 x 16” was en niet 3 x 12” ?!Het lijkt gelukkig meer vergeleken met vorig jaar. Vanmiddag 3x 16" gespot tov van 1x vorig jaar.
Daarnaast tijdens het opbouwen vol met busjes en containerwagens. Ik heb meer hoop dan vorig jaar, laten we hopen dat het allemaal weer de goede kant op gaat.