San Trifone 2022!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Zojuist de tickets naar Adelfia geboekt. Niet heel gunstig qua aantal dagen, maar Djaimy en ik zijn er weer bij. Dit jaar van 7 t/m 11 november die kant op. Nog meer mensen die weer die kant op gaan?

Ga ook weer die kant op. Tickets zijn drama dit jaar qua vliegdata, dus nog ff puzzelen.

9e avondshow
10e d-day
11e avondshow

7e al daar is ook wat:shocked:

7e al daar is ook wat:shocked:

Klopt inderdaad, ideaal is het niet. Wij konden ook geen andere vluchten vinden die wat waren, dan maar dit:bonk:

Afgelopen jaar waren we er de 8ste, maar de omgeving daar is ook erg mooi, vermaken ons wel.

Zoals het er nu uitziet ook aanwezig met een aantal gasten. Ontzettend veel zin in om hier eens een kijkje te gaan nemen na alle verhalen die je altijd hoort.

Heb ook echt héél veel zin om hier foto's te gaan schieten, dat moet haast wel wat parels gaan opleveren. :angel:

Zoals het er nu uitziet ook aanwezig met een aantal gasten. Ontzettend veel zin in om hier eens een kijkje te gaan nemen na alle verhalen die je altijd hoort.

Heb ook echt héél veel zin om hier foto's te gaan schieten, dat moet haast wel wat parels gaan opleveren. :angel:

Goed om te horen Yorick. Snel boeken dan, tickets zijn goedkoop nu.

Nu al zin om je foto's te bewonderen, want zoals je zegt moeten daar wel toppers bij zitten.

Langzaam maar eens gaan oriënteren hoe we de dagen kunnen gaan vullen, vanaf de 7e al aanwezig met Wesley. Mooi met de huurauto de omgeving eens verkennen daar :D

Kan je de nacht shows ook vanaf een afstand zien van 10 meter? , Zoals Valencia? Is er ook stenen weg of alleen weiland? Dit vraag ik ivm rolstoel

Kan je de nacht shows ook vanaf een afstand zien van 10 meter? , Zoals Valencia? Is er ook stenen weg of alleen weiland? Dit vraag ik ivm rolstoel

Mag niet, kan wel...maar op 10 meter van 16" is wel erg tricky. Alles is klei, modder en weiland(wijnvelden). Verhard kan je ook kijken, maar sta je er 'verder' van af.

Back
Bovenaan