San Trifone 2022!

Op 10 meter afstand moet je daar niet willen staan nee. Materiaal dat ze hier schieten is wel wat anders dan in de Valenciaanse straten.

Ik heb een paar post terug een google maps locatie geplaatst. Dus nee niet daar, maar meer naar beneden. Midden in de wijnvelden.

Iemand hier ervaringen met een statief meenemen in je handbagage koffertje? Ik lees nogal wisselende verhalen op internet. Volgens sommige geen probleem en volgens andere wordt het door de douane niet toegelaten omdat ze het zien als slagwapen...

Idem hier. Ik ben al meerdere keren geweest met een statief. Nooit problemen mee gehad. Één keer in Alicante, terug naar huis, herkenden ze op de X-ray niet wat het was en moest m'n koffertje open. Toen ze zagen dat het een statief was, mocht het weer worden ingepakt.

Ik heb redelijk veel vrijheid met de auto, maar vlieg zelf niet naar daar. De eerste 800km vanuit Antwerpen kan ik factureren vanuit de zaak. Vignet voor Zwitserland heb ik nog van de wintersport.

Mocht er iemand zin/intentie hebben om mee naar daar te rijden. Gelieve mij te contacteren. Qua vertrek naar Adelfia en/of vertrek ginder ben ik vrij flexibel.

Laatst bewerkt:
Het begint toch ook wel steeds meer te kriebelen hiervoor. Onwijs veel zin in! :yes:

Vraagje, is dit (vanaf het vliegveld in Bari) goed te doen zonder auto? Met openbaar vervoer, taxi etc. Iemand hier ervaring mee?

Vanaf vliegveld naar Adelfia zal prima te doen zijn. Denk dat het met de showlocaties wat lastig word, zullen niet veel taxi's over die kleine onverharde landweggetjes gaan...

Zou het er ook niet op gokken. Komt daar echt amper taxis tegen. Huur auto's zijn daar ook goed te betalen.

Maar het schiet mooi op zeg, echt zin in ook om weer door de wijnvelden te banjeren en genieten van de dikke shows.

Maar het schiet mooi op zeg

Zeg dat! Ik had afgelopen weekend echt een realisatiemomentje dat dit nu toch wel langzaam echt dichtbij komt. De hype is ongekend ondanks dat ik ook nog wat leuke showtjes op de planning hebt staan. Ben heel benieuwd wat ik allemaal kan gaan verwachten. Het klinkt van alle kanten in ieder geval veel belovend.

Zo..ff accomodatie boeken ...ben er met mn vrouw van 8 tm 12 11, ontzettend veel zin in.

Het is mijn 1e x...wat raden jullie aan? In Adelfia zelf boeken of kun je ook rustig in Bari gaan zitten?

Adelfia zelf is weinig tot niks te boeken. Gewoon in de plaatsjes er om heen zoeken. Meestal binnen 15/20min rijden zit je prima en is zat te vinden!

Ik zou in bari kijken. Wij hebben een appartement bij Daniels House geboekt. Dat is een half uurtje rijden vanaf Bari. Ik geloof dat er zo meerdere appartementjes te boeken zijn.

Zo..ff accomodatie boeken ...ben er met mn vrouw van 8 tm 12 11, ontzettend veel zin in.

Het is mijn 1e x...wat raden jullie aan? In Adelfia zelf boeken of kun je ook rustig in Bari gaan zitten?

Zijn ook genoeg hotelletjes eromheen, eigenlijk altijd prima zolang je maar een auto hebt.

Back
Bovenaan