San Trifone 2020!

Met andere woorden, ze wachten nog even af hoe de pandemie zich gaat ontwikkelen? Tenminste dat maak ik er uit op.

Heb het bij verschillende Italianen voorgelegd.

Wat ze allemaal zeggen is er op dit moment een programma nog ter goedkeuring ligt door de instanties die er over gaan.
Mocht covid zich verder ontwikkelen zal het niet doorgaan of als het afgekeurd wordt.
Maar je kan ervan uit gaan dat dat het geval is.
Ik had nog een vliegticket dus mocht er wat zijn ga ik wel even kijken, maar dit zal nog op zich laten wachten tot dat er meer duidelijk is.

Het zat er aan te komen :sad: Ik dacht: misschien boek ik begin november wel een last minute. Maar dat hoeft dus ook niet meer.

Eeuwig zonde zeg, balen. Hopelijk kunnen we er volgend jaar wel weer bij zijn.

Jammer inderdaad. Hét moment om naar uit te kijken na het demoseizoen. Hopelijk volgend jaar weer!

Knipsel.jpg

Ze zijn wel bezig om de lichtjes weer op te bouwen.

Vertaling van de tekst: Het licht van '' Hoop '' ��
Vanmorgen is Faniuolo da Putignano bezig om de lichten te installeren op Via Chiesa Madre, die van 31 oktober tot 22 november 22 aangestoken worden, voor altijd wanneer onze Patron Saint plechtig zal worden weergegeven in de kerk.
Ze zullen de enige vakantieverlichting zijn, een klein maar essentieel symbool om een eerbetoon te brengen aan onze geliefde beschermheer in de hoop op een terugkeer naar de normaalheid en een hervatting van de grote vieringen die we dit jaar niet zullen zien.
YAY SAN TRIFONE

Back
Bovenaan