San Trifone 2020!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het duurt nog even, maar hier alvast een topic voor San Trifone 2020. Wie gaan er dit jaar heen, mocht het doorgaan ivm corona? Ik zelf durf nog niet goed te boeken, maar het begint inmiddels wel goed te kriebelen om hier weer heen te gaan.

Laatst bewerkt:
Wat ik van iemand gehoord heb is dat ALS het doorgaat het sws veel kleiner en veel minder groot zal zijn dan normaal

Hopelijk krijgen we daar meer van te horen voor de tijd. Al zou ik op dit moment voor een show van 5 minuten al het vliegtuig pakken, wat een saaie maanden zo zeg zonder vuurwerk :bonk:

Ja, ik mis de voorpret ook een beetje. Bij mij begon het altijd met de Zena Trophy, dan een paar weken wachten en dan naar San Trifone, ik ben ook lid van die groep op Facebook, maar heb nog niets voorbij zien komen of het wel of niet door gaat helaas.

je gaat er ook weinig over horen. Ze willen echt geen massa toerisme. Er gaat echt wel wat geschoten worden, maar dit is puur de insteek voor de kerk en de plaatselijke bevolking.

vorige week ergens is ook wel gewoon een lancio di bombe geschoten

Tsjah, mij lijkt dat er echt wel wat geschoten gaat worden..... hoe staat de wereld er op dat moment dan voor? De zomervakanties moeten nu nog beginnen en de corona cijfers lopen in italie al enkele dagen langzaam omhoog.....
Vermoed ook dat als je wilt boeken er nog voldoende plek zal zijn.

vanavond is het officiële bericht gekomen dat het is afgelast. de festiviteiten in ieder geval. een rijtje buizen zal er vast wel staan 's ochtends

Dat zou balen zijn zeg. Heb het ook nog nergens voorbij zien komen, ben benieuwd.

Op de bekende italiaanse vuurwerkpagina associazione culturale tradizione di fuoco.
Staat een filmpje van de burgemeester op facebook

Een Italiaan die ik sprak van. Tradizione di fuochi zegt dat er niets geannuleerd is maar ook niks bevestigd. De tijd zal het leren.

iemand nog nieuws toevallig?
Ja hoor. Lees maar. Want achter de schermen wordt volop door geproduceerd.
Dit feest is heilig voor de Italianen en willen niet tot het laatste moment wachten met produceren. Het verhaal hierboven dat het niet doorgaat is niet waar.
Lees maar.

En doorrrrrrrrrrrrrrrrrr
https://www.facebook.com/1503083436647841/posts/2674687146154125/?substory_index=0

No officially news again... Anyway in Puglia the Governator has authorized all the religious parties in July and August only with some limitation about people number. So if the things remain the same, I think there will be not problems about San Trifone. If I have news in the next weeks, I advise you.

Ik verwacht niet dat het dit jaar nog doorgaat, maar met zuid Italianen weet je het nooit natuurlijk.
Ook het ernstige ongeluk bij Del Vicario afgelopen vrijdag is niet positief voor een eventuele doorgang. Die mannen zijn natuurlijk gewoon de hoofd leverancier van dit festival.

Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, en zolang niks officieels is is er een kansje ��

Ik verwacht niet dat het dit jaar nog doorgaat, maar met zuid Italianen weet je het nooit natuurlijk.
Ook het ernstige ongeluk bij Del Vicario afgelopen vrijdag is niet positief voor een eventuele doorgang. Die mannen zijn natuurlijk gewoon de hoofd leverancier van dit festival.

Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, en zolang niks officieels is is er een kansje ��

idd. erg triest allemaal zo'n sterfgeval:cry:
We moeten het afwachten.

1 oktober wordt het progamma bekend gemaakt voor November, of daar vuurwerkshows bij gaan zitten zullen we moeten afwachten want ze laten niet veel los.. Het religieuze gedeelte gaat wel door mocht iemand daar geïnteresseerd in zijn

Back
Bovenaan