Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vodn eht anders wel een orgineel product voor die prijs. Want ik zoek nog naar een leuk pijlenpakketje. Maar deze niet kopen dus ?
Nee, niet kopen.
Ik denk dat ik eerder de secret signs zou kopen dan deze.
Maar wat ik mij nog kon herinneren is dat de dubbele pijlen niet zwaar gevuld waren (rond de 25 gram (?)) maar wel leuke effecten gaven aangezien dubbele pijlen niet veel voorkomen in Nederland.
Het betreft inderdaad een omlabeling van Bazooka.. Het is dus geod mogelijk dat het filmpje hierboven identiek is aan de pijlen uit het Samuraipakket
zij ik toch![]()
Ik zal wel eens even een foto maken van de koker![]()
Lang niet gereageerd hier...
Denk dat ik deze er nog even bijkoop op de verkoopdagen, lijken me leuke pijlen en voor die 12,95 kan je geen miskoop doen denk ik. Twijfelde vorige jaar nog een beetje maar nu neem ik ze toch maar mee denk ik. Veel sierpijlen heb ik niet en dan zijn dit wel leuke dingetjes denk ik. Met name die dubbelslag pijlen lijken me wel vet.
Hoe groot is die koker trouwens? iemand ervaring mee had? Hoop niet heel groot, wordt nog wat om ze mee te nemen anders haha
Ik zal wel eens even een foto maken van de koker![]()