Samurai [Vuurpijl Ass.] [Uitloop]

Nog te koop bij ons hoor! Afrader dus? Oke, niet kopen dus. Vind het zoiezo al veel geld en als er geen lovende berichten zijn ga ik er niet eens aan beginnen.

Vodn eht anders wel een orgineel product voor die prijs. Want ik zoek nog naar een leuk pijlenpakketje. Maar deze niet kopen dus ?

Maar wat ik mij nog kon herinneren is dat de dubbele pijlen niet zwaar gevuld waren (rond de 25 gram (?)) maar wel leuke effecten gaven aangezien dubbele pijlen niet veel voorkomen in Nederland.

Je bedoeld vast dit filmpje :

http://www.mefeedia.com/watch/33953431

Dit is de versie van Skyline. Weet niet of ze omgelabeld zijn. Het zou best kunnen...

Het lijken mij iniedergeval leuke pijlen. Mooie prijs vind ik het en die bazooka erbij maakt het wel orgineel. Ik neem denk ik wel de gok en haal een pakket tijdens de verkoopdagen.

Het betreft inderdaad een omlabeling van Bazooka.. Het is dus geod mogelijk dat het filmpje hierboven identiek is aan de pijlen uit het Samuraipakket

De prijs is verlaagd van 19,95 naar 12.95. Voor dat geld vind ik het een leuk pakketje om mee te nemen. Het zijn echt geen slechte pijlen en degene met dubbele bollen zijn helemaal leuk.

Het betreft inderdaad een omlabeling van Bazooka.. Het is dus geod mogelijk dat het filmpje hierboven identiek is aan de pijlen uit het Samuraipakket

Dat zijn het erg goede pijlen, althans, ik vind ze op het filmpje erg mooi voerkomen. Ik ga tijdens de verkoopdagen zeker even langs Lesli.

Hier in de aanbieding voor €12,95.. Kon het niet laten om ook deze maar te bestellen!
8 pijlen voor zo'n prijs kan niet echt een miskoop zijn en voor 's avonds zijn ze leuk om een beetje weg te stoken.

Prima pijlen voor 12 euro! 20 euro zou ik er niet voor over hebben.
Best aardige boeketjes, groene en rode peony's. De dubbelslagpijlen zijn vooral erg leuk, maar daar zaten er maar 2 van in de koker.

he, je bent een fan van lesli of je bent het niet.

kijk: dit zouw ik ook gewoon bij producten van zena doen:D bijvoorbeeld: bij de light year pijlen heb ik geschreven, geweldige pijlen, ze zijn helemaal het einde, super dingen, volged jaar 3 karton:p. en iemand zegt na 1 januari wat een goede pijlen, heb ik het recht om te mogen zeggen, zij ik toch!
en dat is hier het geval:p

groetjes tom:bye:

Lang niet gereageerd hier... :p

Denk dat ik deze er nog even bijkoop op de verkoopdagen, lijken me leuke pijlen en voor die 12,95 kan je geen miskoop doen denk ik. Twijfelde vorige jaar nog een beetje maar nu neem ik ze toch maar mee denk ik. Veel sierpijlen heb ik niet en dan zijn dit wel leuke dingetjes denk ik. Met name die dubbelslag pijlen lijken me wel vet.

Hoe groot is die koker trouwens? iemand ervaring mee had? Hoop niet heel groot, wordt nog wat om ze mee te nemen anders haha

Lang niet gereageerd hier... :p

Denk dat ik deze er nog even bijkoop op de verkoopdagen, lijken me leuke pijlen en voor die 12,95 kan je geen miskoop doen denk ik. Twijfelde vorige jaar nog een beetje maar nu neem ik ze toch maar mee denk ik. Veel sierpijlen heb ik niet en dan zijn dit wel leuke dingetjes denk ik. Met name die dubbelslag pijlen lijken me wel vet.

Hoe groot is die koker trouwens? iemand ervaring mee had? Hoop niet heel groot, wordt nog wat om ze mee te nemen anders haha

De koker is 580mm lang en 70mm dik :wink:

--pyro99:bye:

Ik zal wel eens even een foto maken van de koker:)

Die foto wil ik wel eens zien, ook een van de pijlen als het kan. Wil wel eens zien hoe groot ze zijn. Dubbelklaps is vet, maar ik lees dat er maar 12 gram in die gewone zit. Das wel heel weinig !

Back
Bovenaan