Samurai [Vuurpijl Ass.] [Uitloop]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 654
Artikelnaam: Samurai
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:
6 x 12,00 gram
2 x 18,00 gram

Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Bijzonder handige, draagbare koker gevuld met 6 single ballrockets en 2 double ballrockets met verschillende effecten. Dit is het stoerste pijlenassortiment van Nederland!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 12,95

654_samurai.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij waren deze pijlen van Skyline, of ze werden verkocht bij dealers die Skyline verkochten. Savendro heeft hiervan eens een filmpje gemaakt maar ik keek net op zijn site en hij heeft alles weer veranderd dus misschien kom hij aan het eind van het jaar weer online, dat is wachten.

Maar wat ik mij nog kon herinneren is dat de dubbele pijlen niet zwaar gevuld waren (rond de 25 gram (?)) maar wel leuke effecten gaven aangezien dubbele pijlen niet veel voorkomen in Nederland.

Volgens mij waren deze pijlen van Skyline, of ze werden verkocht bij dealers die Skyline verkochten. Savendro heeft hiervan eens een filmpje gemaakt maar ik keek net op zijn site en hij heeft alles weer veranderd dus misschien kom hij aan het eind van het jaar weer online, dat is wachten.

Volgens zijn het pijlen van Lesli hoor heb hier even geen product boek bij me liggen. Maar kan me herinneren dat ik deze pijlen vorig jaar heb zien staan tijdens de demo van Lesli Vuurwerk.

Meer kan ik je op het moment hier niet over vertellen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou best kunnen ja want toen ik verder op de site keek zag ik dat het allemaal Lesli vuurwerk was.

Skyline Bazooka

Benaming:
Bazooka Rocket tube

Merk:
Skyline Fireworks

Categorie:
Vuurpijlen

Effect:
8 balls rocket, waarvan 2 met double break, verpakt in een bazooka koker met draagriem.

Effect hoogte:
40 meter

Brandtijd:
-

Afmeting:
Ø70x585 mm

Art.no.:
SL63

neej ze zijn niet omgelabeld maar die andere zijn gewoon van een andere importeur, je hebt iig de syline versie, en die versie waar dit topic over gaat zijn de lesli pijlen volgens mij. verder weet ik niet veel over de uitwerkingen maar vind de pijlen in nederland niet egt top dus vandaar.

verder weet ik niet veel over de uitwerkingen maar vind de pijlen in nederland niet egt top dus vandaar.

Sorry, maar hoe kun jij weten of de pijlen top zijn, terwijl je niet veel van de uitwerkingen weet? Het zouden best goede pijlen kunnen zijn hoor.:wink:
:bye:

Hij bedoeld het in het algemeen. Ik snap het helemaal wat hij bedoeld. De nederlandse pijlen zijn niet zo, geef mij maar 75gr net zoals in Belgie.

idd, zo bedoelde ik het. ik weet verder niets van die pijlen behalve dat ze niet omgelabeld zijn maar gewoon van een andere importeur afkomen. maar had het erover dat er in nederland maar weining goede pijlen tussen ziten, er zijn overigens wel een aantal aanraders hoor:wink:

En lesli is geweldig goed in gezichtsbedrog te maken, want in die folders leken de pijlen best wel groot, maar dat viel tegen toen je de pijlen in de vitrine aantrof.

Maar 25 gram is best wel weinig voor een pijl.
Ik ga dan ook niet kopen, alhoewel ze er wel leuk uitzien.

Achzo, ja mijn excuses ik had het niet goed gelezen.
En wees maar blij dat de pijlen klein zijn, in Nederland wil dat helemaal niets zeggen, een grote pijl.:wink:
Aan de ene kant is 25 gram vrij weinig, maar als je nagaat dat Duitsland maar tot 20 gram komt, en geweldig mooie pijlen heeft (!), zou het best wat kunnen zijn. Maar het is niet zo, aangezien het Nederlandse pijlen zijn.:wink:
:bye:

De samuria pijlen vond in niet spectaculair, maar de prijs was geloof ik niet echt heel spectaculair. Met de koker waar ze inzitten kom je in ieder geval wel met iets leuks aan bij je vrienden vind ik. Ze zijn van Lesli btw.

Maar wat ik mij nog kon herinneren is dat de dubbele pijlen niet zwaar gevuld waren (rond de 25 gram (?)) maar wel leuke effecten gaven aangezien dubbele pijlen niet veel voorkomen in Nederland.

die pijlen zijn van next-generation oftewel bij de boerenbond- welkoop te koop

https://www.next-generation.nl/_upload/product_fotos_groot/654-samurai-.jpg

Samurai

Samurai

Artikelnummer: 654
Artikelnaam: Samurai
Aantal Vuurpijlen: 8 stuks
Effectomschrijving: Bijzonder handige, draagbare koker gevuld met 6 single ballrockets en 2 double ballrockets met verschillende effecten. Dit is het stoerste pijlenassortiment van Nederland!
Tijdsduur: +- 2sec per pijl
Stijghoogte: +- 30 meter
Richtprijs: €19,95,-
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

als alles goed is, zijn deze uit het assortiment van Lesli!
vorig jaar al!

Of het zit nu in de franchise module, dat zou kunnen. Maar in ieder geval niet meer in de Boerenbond/Welkoop module.

het zijn bets goede pijlen hoor.
mijn vriend had ze vorig jaar en ik was helemaal happy, de pijl met 2 bollen is goed, de andere boeketten zijn niet zo groot, maar voor iemand met een klein buget zijn ze goed

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan