Samenwerking met Sven&Koen

Wel een mooi moment voor die 'Chipmunks' om weer volledig schoon schip te maken. Ik zou zeggen, neem contact met ze op! Ik denk dat ze die kans zelf ook echt wel willen aangrijpen aangezien ze er alles aan doen om van hun oude naam af te komen.

Mee eens Master, ze zijn een goede weg ingeslagen dus het begin is er!

VWT, Evo en Pangu, allemaal erg goed ‘ook zeker marketing technisch’ bezig voor hunzelf, groot gelijk!

Daarnaast samen een vuist maken voor een zo lang mogelijk behoud vd traditie, past daar nog prima naast.

Het idee wat hier in dit topic vermeld wordt om deze jongens te vragen om een vlog te maken wbt ‘vuurwerkblije zones’, is ook zo’n marketing technisch top idee!

Het blijven nepfreaks voor mij, alles voor de clicks. Als ze morgen 500k views per filmpje kunnen scoren met bierviltjes verzamelen hoor je ze nooit meer over vuurwerk.

Het blijven nepfreaks voor mij, alles voor de clicks. Als ze morgen 500k views per filmpje kunnen scoren met bierviltjes verzamelen hoor je ze nooit meer over vuurwerk.

‘Nepfreaks’ laat ik in het midden, maar een vlog over ‘je eigen vuurwerkblije zone aanvragen’, zal ze enorm veel en unieke clicks opleveren...

We gaan wat of topic, maar als dit soort Pipo’s roepen dat je normaal moet doen met je singleshots (ze zijn wijzer geworden) ter behoud van de traditie, heeft dit wel invloed op de jongeren denk ik ...

En in de buidel tasten. Deze jongens doen niets voor niets. Overal moet voor betaald worden.

Misschien voor iets zoals dit niet, ze verdienen genoeg met de mogelijkheid tot het maken van dit soort video's. Wanneer vuurwerk verder of helemaal aan banden gelegd wordt, is er voor hen ook geen geld meer te verdienen met video's omtrent vuurwerk. Dus heeft zeker ook een meerwaarde voor henzelf.

Misschien voor iets zoals dit niet, ze verdienen genoeg met de mogelijkheid tot het maken van dit soort video's. Wanneer vuurwerk verder of helemaal aan banden gelegd wordt, is er voor hen ook geen geld meer te verdienen met video's omtrent vuurwerk. Dus heeft zeker ook een meerwaarde voor henzelf.

Dit soort jongens maakt dat niet uit, alles voor de kijkcijfers. Er staan ook dingen op wat zonder vuurwerk is. Dat zijn jongens die hun eigen moeder nog benzine geld vragen als ze die ergens naartoe gebracht hebben.

Proef wat jaloezie hier, maar ik denk dat je dat soort gasten juist wel moet gebruiken.

Zij komen bij mensen binnen, die je hier op een Forum of in een krant niet gaat bereiken.

Proef wat jaloezie hier, maar ik denk dat je dat soort gasten juist wel moet gebruiken.

Zij komen bij mensen binnen, die je hier op een Forum of in een krant niet gaat bereiken.

Deze jongens werden ook net zo goed uitgekotst door hun eigen viewers toen ze een filmpjes met de politie deden. Mensen kijken ook gewoon in de hoop dat ze gaan stunten etc.

Pyro Toro doet alleen nog maar legaal nu en krijgt lang niet zoveel views als radraaiers die wat lopen te stunten met vuurwerk.

Wat een haat toch naar die jongens. Ondanks dat ik altijd om ze moet gniffelen kan ik ook respect voor ze hebben. Ze hebben een mooi bedrijf waar ze hard voor werken, zie ik toch liever dan veel leeftijdgenootjes die bijvoorbeeld niets anders doen dan gamen. Verder zie ik geen kwaadaardige jongens dus denk ik echt wel dat ze te porren zijn om mee te helpen de traditie in stand te houden. Ja, ze hebben in het verleden domme dingen gedaan, wie niet.

Inderdaad best veel negativiteit, ik deel de negativiteit niet.
Ze zijn een ander pad ingeslagen, zijn van de tripreports naar Polen ed afgestapt en richten zich niet tot nauwelijks meer tot het illegale wat ik een positieve ontwikkeling vindt.
Verder doen ze het best prima, na afloop ruimen ze alles netjes op, kijken goed om zich heen of er geen dieren in de buurt zijn en dergelijke,..... kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen.
Ik vond het in begin ook hypocriet om een politievlog te maken, echter ben ik daar van terug gekomen.

Verder doen ze het best prima, na afloop ruimen ze alles netjes op, kijken goed om zich heen of er geen dieren in de buurt zijn en dergelijke,..... kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen.

Ik kijk de filmpjes eigenlijk nooit, maar vooral dat opruimen is wel een goed punt. Soms zie je filmpjes langskomen op youtube dat er een kwartier lang van alles in het water wordt gegooid, of onder het ijs geschoten... en daarna zo snel mogelijk uit de voeten maken..:angry: Dat doet mij als sportvisser geen goed om te zien.

Wat een haat toch naar die jongens. Ondanks dat ik altijd om ze moet gniffelen kan ik ook respect voor ze hebben. Ze hebben een mooi bedrijf waar ze hard voor werken, zie ik toch liever dan veel leeftijdgenootjes die bijvoorbeeld niets anders doen dan gamen. Verder zie ik geen kwaadaardige jongens dus denk ik echt wel dat ze te porren zijn om mee te helpen de traditie in stand te houden. Ja, ze hebben in het verleden domme dingen gedaan, wie niet.
Het verleden als in 2 weken geleden met thunderkings over de grond schieten haha

Deze jongens werden ook net zo goed uitgekotst door hun eigen viewers toen ze een filmpjes met de politie deden. Mensen kijken ook gewoon in de hoop dat ze gaan stunten etc.

Pyro Toro doet alleen nog maar legaal nu en krijgt lang niet zoveel views als radraaiers die wat lopen te stunten met vuurwerk.

Pyro Toro verdient meer views, steekt er veel tijd en moeite in.

Pyro Toro verdient meer views, steekt er veel tijd en moeite in.
Klopt helemaal maar het lijkt erop dat de doelgroep op YouTube veel liever escalerende filmpjes ziet met dingen die niet door de beugel kunnen, legaal wordt gezien als saai en het moet altijd gekker.

De soap gaat verder..

3karton budgetcakes uitleveren en afsteken buiten de "afsteek tijd"

Ik vind het bizar dat een importeur hieraan meewerkt dit is toch geen reclame zeg.

Er zit een disclaimer in de film, dat ze in Duitsland op een privé terrein de boel aansteken.
Hoe rechtsgeldig dit is weet ik niet, maar er is wel over nagedacht blijkbaar.

Er zit een disclaimer in de film, dat ze in Duitsland op een privé terrein de boel aansteken.
Hoe rechtsgeldig dit is weet ik niet, maar er is wel over nagedacht blijkbaar.
prive of publiekelijk maakt niet uit, je moet gewoon vergunning hebben lijkt mij, tenzij de regels daarvoor in DE anders zijn

prive of publiekelijk maakt niet uit, je moet gewoon vergunning hebben lijkt mij, tenzij de regels daarvoor in DE anders zijn

Sommige privé(bunker)terreinen/test-sites in Duitsland, hebben een doorlopende vergunning.

O.a importeurs kunnen/mogen daar na overleg met de eigenaar, (soms tegen betaling) gebruik van maken.

In zo’n geval hoeft de afsteker zelf niet altijd over Duitse papieren te beschikken, maar vaak is er wel iemand aanwezig die wel een paragraph/befäigungsschein, heeft...

Back
Bovenaan