Evo Bomber [Compound]

Bij een vriend van mij is deze niet geleverd en heeft de Corolla als vervanging gekregen. Bij Orthen opgehaald trouwens :).

Ziet er prima uit dacht ik zo:). Ga zo meteen 2 van deze bakkies ophalen.

@Fausto kan je een beetje gemakkelijk bij de lonten komen om hem nog wat strakker door te lonten?

Bij mij zat er geen kooi om. Wordt deze zonder kooi geleverd of was mega vuurwerk zo vriendelijk m alvast uit te pakken?

Nice, heb er zelf ook 2 in de straat staan. Had jij ook zo'n onmundig hoge omdoos of heb je zonder kooi geleverd gekregen. Dacht vanochtend dat doosje til ik ff op..had niet gezien dat die 29 kg bruto was. Zal morgen ff foto posten maar overgangen zien er goed uit. Ongeveer een cm voor dat lonten de tube in gaan zijn de verbindingen gelegd.

Zo worden de Evo Bombers geleverd aan de winkeliers

Euh, hoe bedoel je? Kooiloos? Is toch 2/4 dus 2 compounds verpakt in één kooi in de overdoos. Dus als je eentje koopt heb je geen kooi, lees ook comments hier eerder van mensen die 2 hebben gekocht en ze in overdoos/kooi kregen.

Euh, hoe bedoel je? Kooiloos? Is toch 2/4 dus 2 compounds verpakt in één kooi in de overdoos. Dus als je eentje koopt heb je geen kooi, lees ook comments hier eerder van mensen die 2 hebben gekocht en ze in overdoos/kooi kregen.

Zijn idd 2 compounds in een omdoos waar ook een kooi omheen zit, zie foto's hierboven. En dit zit dan in de omdoos

IMG_20181229_204037896.jpg

Back
Bovenaan