[WINNAAR 2018] Beste CAKEBOX van 2018!

Ik ga voor de 1.2 Golden illusions van vuurwerkmania en de Four season's van Rubro. Heerlijke burstknallen en mega grote boeketten komen hier uit. Heerlijk.

Voor mij is de nummer 1 toch weer de transbomber zoals voorgaande jaren. Ik had hem dit jaar voor het eerst maar wat een geweld uit deze box. Ik had ook verschillende andere boxen van pangu en rubro maar deze stak er toch echt wel bovenuit. dit werd ook door de rest van de straat ervaren want het applaus was bij deze nhet hardst en er werd zelfs gevraagd of dit wel een Nederlandse box was haha.

De goede nummer 2 was voor mij de garden party 3 heerlijke box met grote effecten en harde burst tempo van deze box ligt wat lager maar dat stoort niet in deze box.

Voor mij de beste cake boxen die ik had dit jaar zijn de serenity van EVO en de mega pang box 1 van megavuurwerk leeuwarden.

1. Mega Willows van Evolution.
Super boeketten en had echt het wauw effect.

2. Golden Age box van Evbolution/
Mooie box om lekker van te genieten.

Ondanks dat de cakebox maar één effect heeft, is hij prachtig. Goede burst, snel tempo en prachtig blauw:
Snowstorm

Ik blijf hem elk jaar maar weer kopen en elk jaar ben ik weer verbijsterd hoe leuke bak dit nou eigenlijk is. Ondanks dat hij hem al twee keer heeft gewonnen:
De transbomber

Back
Bovenaan