Salon roger

de Meteor Rain, 2x 48shots waiiers, is daar een topic van en filmpjes van?
Ik vind alleen het filmpje van het LVT, waar die dubbel geschoten wordt, zie graag een straatfilmpje..

de Meteor Rain, 2x 48shots waiiers, is daar een topic van en filmpjes van?
Ik vind alleen het filmpje van het LVT, waar die dubbel geschoten wordt, zie graag een straatfilmpje..
Heb van de week even gevraagd of ze inderdaad ook een video hebben waar hij enkel geschoten word en ze hebben hem vandaag online gezet. Met lvt hebben wij hem op oudejaarsdag ook geschoten maar stond de camera helaas te dichtbij. Hij staat wel op film maar je ziet hem niet helemaal omdat hij gewoon te breed is haha :D Mocht je die video willen zien kunnen we hem altijd even voor je uploaden?

En we gaan weer shoppen bam! Vandaag zijn we op bezoek bij Salon Roger in Maaseik waar we elk jaar toch wel even op de koffie gaan :)

Groettekes Limburgs Vuurwerk Team

Heb van de week even gevraagd of ze inderdaad ook een video hebben waar hij enkel geschoten word en ze hebben hem vandaag online gezet. Met lvt hebben wij hem op oudejaarsdag ook geschoten maar stond de camera helaas te dichtbij. Hij staat wel op film maar je ziet hem niet helemaal omdat hij gewoon te breed is haha :D Mocht je die video willen zien kunnen we hem altijd even voor je uploaden?

Super vet :)

Dit wordt mijn afsluiter komende jaarwisseling

En we gaan weer shoppen bam! Vandaag zijn we op bezoek bij Salon Roger in Maaseik waar we elk jaar toch wel even op de koffie gaan :)

Groettekes Limburgs Vuurwerk Team

erg gezellig om te zien:)
ik snap alleen niet waarom die bugano fonteinen zo duur zijn.
die liggen bij de duitse aldi/lidl voor 8,99 in de schappen, en op duitse websites voor +/- 10,-

erg gezellig om te zien:)
ik snap alleen niet waarom die bugano fonteinen zo duur zijn.
die liggen bij de duitse aldi/lidl voor 8,99 in de schappen, en op duitse websites voor +/- 10,-
Tja das een goeie vraag inderdaad, misschien omdat er een aantal tussen handelaren bij zitten ofzo.
Wel dikke fonteinen trouwens! :D

Dat is een beste prijs niet verkeerd, maar in NL toch goedkoper te krijgen met de kortingsaktie's her en der.

zie nu inderdaad in jullie filmpje dat het er van tristar zijn haha niet goed gekeken.. maar een paar pakjhes inslaan dan maar.

Nieuwe cakes bij Salon Roger!
Ze trappen af met de Zeus een mooie 30 shots cake met dikke blauwe brocade effecten!

Groettekes!

Ik denk dat gezien de knal aanpassingen in België zaken zoals SR, Zena, Loots Ed het best zwaar gaan krijgen.
Het siervuurwerk is echt niet interessanter dan in Nederland

Ze hebben mooie producten maar vind ze aan de veel te dure kant! Als ze nou net zulke acties hadden als Zena dan was het wel de moeite waard.

Back
Bovenaan