Salon roger

Ik ben echt heel verrast door SR!
Ik had een thunderbomb voor 10 uur, deed het super.
Ik had de weco corsairs, altijd vertrouwd, heb 20 euro voor 100 strijkers betaald.
En ik had 10 pakjes van de normale pyrostar strijkers.
Niet gelogen gingen de normale strijkers even hard als de weco corsairs, wat een top strijkers!!! Aantal wijgeraars, en een hele hele lange vertraging, best gevaarlijk zo lang!

Om dit te bevestigen.
Hier zijn 10 pakjes afgestoken. Vergeleken met de Match Cracker van Choeet en de Weco Corsair.
De knal is even hard!
En nog veel goedkoper ook!

Nou wel chic van die pyrostar stijkers, had ik niet verwacht !! :)

Jammer dan SR altijd pas zolaat open is in het jaar , anders stond ik alweer als 1 v/d eerste voor zijn deur :p

Om dit te bevestigen.
Hier zijn 10 pakjes afgestoken. Vergeleken met de Match Cracker van Choeet en de Weco Corsair.
De knal is even hard!
En nog veel goedkoper ook!

Ik ben dus niet de enigste? En mijn oren zijn niet raar aan het doen?
Wat een knallen voor die prijs!!!

had vorig jaar voor het eerst wat van Salon Roger ik had de supero's , was er héél blij mij zeer goede kwaliteit en zeer mooie knal dit jaar haal ik er weer

heeft iemand trouwens de prijslijst van dit jaar ?
alvast bedankt

Om een of andere manier doet Salon Roger daar niet aan. De site word vrijwel nooit geupdate en daar zijn ook geen prijzen bij te vinden. Je zal het moeten uitvinden. Maar vaak op 1 oktober als de winkel weer open gaat komen er een aantal mensen en die zullen de prijzen of een aantal doorgeven. Dus voor nu is er nog niets bekend helaas.

het is bijna zover salon opent de laatste zaterdag van september zijn deuren en ik heb een vraag de een zegt: Bosstraat 69
3680 Maaseik
België

en de ander zegt: SALON ROGER FIRWORKS
Jagersborgweg 10
3680 Maaseik
België

en welk adres is het nu want wil niet verkeerd rijden wil meteen goed rijden

mvg Rick

Je kunt natuurlijk altijd meningen vragen of producten die je aan wilt schaffen.
Er zijn wel een aantal mensen hier, waaronder ik zelf die redelijk veel ervaring hebben met de spullen van salon roger.
probeer wel een beetje op je spelling te letten, want je zinnen zijn moeilijk leesbaar zo!

ik zou me het volgende voor komende jaarwisseling willen halen

1x the chain choeet 500 shot
1x the black one van pyrostar
2x 30.000 klapper
1x 16 shots golden times
1x assorted tivoli's
1x coulouring thunder
1x top stars (supers stars weet niet hoe ze heten) die bol pijlen
5x widowmaker
10x pakjes spanish cracker salon roger
6x scorpio's
1x choeet banger