Salon roger

Black Dragon Box (4x zware 500 gram potten) Een ware show op zich!

wie weet toevallig wat dit pakket kost bij salon roger dezelfde prijs als in baarle hertog mvg Rick

Prima lijst toch! Hopelijk is alles op voorraad.
In princiepe kan ik je alles aanraden wat je aangeeft, alleen de black one heb ik zelf nog nooit gehad.
De rest wel! leuk spul al met al.
Mocht je nog wat budget hebben, denk aan de thunderbomb matten, daar kom ik zelfs speciaal voor naar salon roger.

ik zou me het volgende voor komende jaarwisseling willen halen

1x the chain choeet 500 shot
1x the black one van pyrostar
2x 30.000 klapper
1x 16 shots golden times
1x assorted tivoli's
1x coulouring thunder
1x top stars (supers stars weet niet hoe ze heten) die bol pijlen
5x widowmaker
10x pakjes spanish cracker salon roger
6x scorpio's
1x choeet banger
3x silver widow

Als je naar Salon gaat , en hij heet de Thunderbomb matjes op voorraad , dan moet je ze sowieso meenemen , ik vind ze zelf echt super ! Heerlijke felle knallers , en leuk tempo voor weinig geld met die actie wat er altijd is. De Oi Kwok hung ofzoiets zijn ook erg leuk , knallen wat harder maar een minder snel tempo , beide meenemen als je budget het toelaat :)

heeft er iemand met de volgende dingen ervaring,

hydra serie compleet
en de assorted a,b en c potten

hoor het graag van jullie

mvg Rick

heeft er iemand met de volgende dingen ervaring,

hydra serie compleet
en de assorted a,b en c potten

hoor het graag van jullie

mvg Rick

Door op het forum te zoeken kun je zelf al heel veel vinden. De Hydra-serie was 2 jaar geleden DE must have van Original. Er is dan ook een zeer uitgebreid producttopic van met filmpjes, ervaringen, enz. Je vindt deze hier: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?23141-Hydra-Serie-*Nieuw-2011-2012*

De assorted a, b en c kan van alles zijn. Heb je iets meer info zoals merk, naam of zoiets?

Dit zal gaan om de 13s assortiments dozen van salon roger eigen merk
deze zijn ook op internet terug te vinden, weet alleen niet in welk topic.

Door op het forum te zoeken kun je zelf al heel veel vinden. De Hydra-serie was 2 jaar geleden DE must have van Original. Er is dan ook een zeer uitgebreid producttopic van met filmpjes, ervaringen, enz. Je vindt deze hier: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?23141-Hydra-Serie-*Nieuw-2011-2012*

De assorted a, b en c kan van alles zijn. Heb je iets meer info zoals merk, naam of zoiets?

Dit zal gaan om de 13s assortiments dozen van salon roger eigen merk
deze zijn ook op internet terug te vinden, weet alleen niet in welk topic.

er stat gewoon een prijskaartje bij 10 potten 120 euro assorted a b en c

en die foto's zijn terug te vinden op flickr.com van het limburgs vuurwerkteam

Salon is open!

Gister zijn wij even langs geweest voor we naar de trophy gingen!
We wilden toch even kijken of er nieuwe spulletjes waren en of de thunderbomb matjes op voorraad waren, en dat waren ze !
Toen we aankwamen werd alles nog druk uitgepakt en opgesteld.
we konden dus nog niet zien of er veel nieuws was!
De Tivoli pijlen waren in ieder geval niet op voorraad en komen pas is december binnen.
Verder hebben wij een kartonnetje thunderbomb 1000 matten mee genomen en wat van die hindoe 1000 rolletjes van bonbridge.
Verder ook nog wat Oi kwok hun matjes (sorry voor de vekeerde spelling) en een fluit potje.
Ook hadden ze 3 soorten 250 grams bugano fontijnen te koop. 19 euro per stuk of 50 euro per 3
we hebben er 1 mee genomen en deze hebben we s 'avonds nog afgestoken na de trophy bij ons huisje!
Helaas viel deze fontijn toch een beetje tegen voor dat geld!

Voor de rest hebben we geen foto's gemaakt, maar de matjes waren voorlopig genoeg op voorraad zij hij.
Ook zijn de prijzen wat gestegen van de meeste artikelen, de matjes allemaal met +- 50 cent zover ik weet.

vanaf maandag zijn ze dus gewoon weer continue open.

Goed bezig Koen! Fijn dat je ons voor nu op de hoogte houd.
Het moment waar ik naar uitkijk uiteraard ^^

Ik blijf nog even hier, maar zodra er wat meer bekend is trekken we er ook weer op uit. Maar aan sfeerbeeld etc niet veel veranderd dus?

wel heel erg ontzettend jammer dat ze de tivoli pijlen niet meer op voorraad hebben daarvoor wou ik eigenlijk na belgie gaan voor die pijlen op de top stars na dan

mvg Rick

Salon roger voert geen vaste prijs lijst, je kunt alles pas zeker weten als je in de winkel bent.
Alles is vergelijkbaar met de prijslijst die een paar pagina's terug staat, alleen dan iets duurder haha

Is er al een prijslijst bekend voor dit jaar?
want ik wil hier dit jaar vuurwerk gaan halen.
nog tips hiervoor?

zijn de top stars pijlen wel leverbaar uit voorraad die mortier pijlen en de tivoli's kwamen pas in december he mvg Rick

want wil de tivoli ontzettend graag anders moet ik maar paryz dakar pakken zit ook de tivoli in

Jongens, kijk paar pagina's terug voor de prijslijst en verwacht op producten een kleine verhoging zoals Koen zei zoals 50 cent of iets dergelijks.
Verder moeten we even afwachten of er foto's opduiken etc. etc.

Back
Bovenaan