PSVfanatics_geleen
VWC lid
Jammer dat de 13 shots potten duurder worden. dat assortiment voor 120 euro wordt ieder jaar duurder. jammer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jammer dat de 13 shots potten duurder worden. dat assortiment voor 120 euro wordt ieder jaar duurder. jammer
Heeft iemand hier meer info over? Een goedkopere variant dan die van Zena is zeer welkom.En er komt een traca van 120 meter.... of het dezelfde is als die van zena weet ik niet. Heb ik ook uit betrouwbare bronnen begrepen.
Heeft iemand hier meer info over? Een goedkopere variant dan die van Zena is zeer welkom.
Het lijkt me zeer logisch dat het gewoon die van Zena is... Waarom zou er een nieuwe mat komen?
Omdat er volgens mij prima geconcurreerd kan worden met Zena.Het lijkt me zeer logisch dat het gewoon die van Zena is... Waarom zou er een nieuwe mat komen?
Heeft iemand hier meer info over? Een goedkopere variant dan die van Zena is zeer welkom.
Zeer gemiste kans voor Salon met de 500 grammers. Als je commercieel slim nadenkt weet je dat je moet uitpakken met deze kans. Daarnaast ook nog eens de 13 shots potten voor de zoveelste keer duurder maken. Heb vorig jaar genoten van de 13s potten die ik toch echt een keer gezien moest hebben maar, nog duurder maken terwijl er zo verschrikkelijk veel goede producten van de concurrent bij komen is in mijn ogen geen slimme zet!! ze hadden ze beter goedkoper kunnen maken gezien de concurrentie!
Zeer jammer Salon want ik had eigenlijk gehoopt dat jullie met een aantal leuke 500 grammers zouden komen alla de stijl en klasse van de 13s collectie. Tabee salon voor mij hoeft het even niet meer!!!
Het mooie van de 120m is dat hij snel een grote afstand overbrugt, en dit maakt het een groter spektakel vind ik. Je kunt de hele straat laten knallen.Ik snap niet wat jullie zo leuk vinden aan zo'n 120 meter mat, de hardheid wordt er niet meer op door zo'n enorme lengte. Beter komt Roger met eigen traca's met een lengte van 10 tot 30 meter. Als je er dan stuk of 5 naast elkaar legt, heb je meer geweld dan 1 losse 120 meter traca.
Omdat er volgens mij prima geconcurreerd kan worden met Zena.![]()
Het mooie van de 120m is dat hij snel een grote afstand overbrugt, en dit maakt het een groter spektakel vind ik. Je kunt de hele straat laten knallen.![]()
Weet iemand of je hier 18 moet zijn? Om vuurwerk te kopen?
Ik weet minimaal 16 in belgie maar ik hoorde iemand zeggen dat je 18 moet zijn ofzo?
wat vragen e hier eigelijk voor die 100.000 horsebrand?
ik heb ze bij loots gekocht voor 80 euro de rol...
heb er 12 stuks voor mezelf gekocht, dus daalde de prijs maar dan ben ik gelijk op de hoogte![]()
wat vragen e hier eigelijk voor die 100.000 horsebrand?
ik heb ze bij loots gekocht voor 80 euro de rol...
heb er 12 stuks voor mezelf gekocht, dus daalde de prijs maar dan ben ik gelijk op de hoogte![]()
Die van Zena ligt al in de winkel daar.
160 euro als ik me niet vergis...