Salon roger

Zeer gemiste kans voor Salon met de 500 grammers. Als je commercieel slim nadenkt weet je dat je moet uitpakken met deze kans. Daarnaast ook nog eens de 13 shots potten voor de zoveelste keer duurder maken. Heb vorig jaar genoten van de 13s potten die ik toch echt een keer gezien moest hebben maar, nog duurder maken terwijl er zo verschrikkelijk veel goede producten van de concurrent bij komen is in mijn ogen geen slimme zet!! ze hadden ze beter goedkoper kunnen maken gezien de concurrentie!

Zeer jammer Salon want ik had eigenlijk gehoopt dat jullie met een aantal leuke 500 grammers zouden komen alla de stijl en klasse van de 13s collectie. Tabee salon voor mij hoeft het even niet meer!!!

Het lijkt me zeer logisch dat het gewoon die van Zena is... Waarom zou er een nieuwe mat komen?

waarom niet?
Ik bedoel SR importeerd genoeg eigen producten hoor.
Ook eigen knallers en matten.
Laten we hopen dat SR met een 120m eigen fabrikaat Traca komt.
en dat voor een nog iets schappenlijkere prijs:wink:

Ik snap niet wat jullie zo leuk vinden aan zo'n 120 meter mat, de hardheid wordt er niet meer op door zo'n enorme lengte. Beter komt Roger met eigen traca's met een lengte van 10 tot 30 meter. Als je er dan stuk of 5 naast elkaar legt, heb je meer geweld dan 1 losse 120 meter traca.

Zeer gemiste kans voor Salon met de 500 grammers. Als je commercieel slim nadenkt weet je dat je moet uitpakken met deze kans. Daarnaast ook nog eens de 13 shots potten voor de zoveelste keer duurder maken. Heb vorig jaar genoten van de 13s potten die ik toch echt een keer gezien moest hebben maar, nog duurder maken terwijl er zo verschrikkelijk veel goede producten van de concurrent bij komen is in mijn ogen geen slimme zet!! ze hadden ze beter goedkoper kunnen maken gezien de concurrentie!

Zeer jammer Salon want ik had eigenlijk gehoopt dat jullie met een aantal leuke 500 grammers zouden komen alla de stijl en klasse van de 13s collectie. Tabee salon voor mij hoeft het even niet meer!!!

Ja ik ben ook aan het twijfelen om dit jaar langs te gaan. Wat ze wel altijd leuk hebben zijn de hindoerollen. 3 halen en 1 gratis. Verder is de knal redelijk goedkoop.

Ik snap niet wat jullie zo leuk vinden aan zo'n 120 meter mat, de hardheid wordt er niet meer op door zo'n enorme lengte. Beter komt Roger met eigen traca's met een lengte van 10 tot 30 meter. Als je er dan stuk of 5 naast elkaar legt, heb je meer geweld dan 1 losse 120 meter traca.
Het mooie van de 120m is dat hij snel een grote afstand overbrugt, en dit maakt het een groter spektakel vind ik. Je kunt de hele straat laten knallen. :)

Het mooie van de 120m is dat hij snel een grote afstand overbrugt, en dit maakt het een groter spektakel vind ik. Je kunt de hele straat laten knallen. :)

Oh dat vind ik juist weer niet.
Doordat je meerdere losse traca's hebt en tegelijkertijd afsteekt, maak je meer herrie en heb je meer geweld. Maar dat vind ik:p
Laten we maar hopen dat Salon iig goed uitpakt volgend jaar!

Kleine update: Scorpio's komen morgen binnen. Enkele pijlenpakketten laten helaas nog op zich wachten, maar komen nog. Qua knalvuurwerk en cakes is vrijwel alles op voorraad, m.u.v. de Widowmaker, Multi Thunder en Mini Pirat.

Met dank aan Jorn van Salon Roger voor deze info.

Weet iemand of je hier 18 moet zijn? Om vuurwerk te kopen?
Ik weet minimaal 16 in belgie maar ik hoorde iemand zeggen dat je 18 moet zijn ofzo?

wat vragen e hier eigelijk voor die 100.000 horsebrand?
ik heb ze bij loots gekocht voor 80 euro de rol...
heb er 12 stuks voor mezelf gekocht, dus daalde de prijs maar dan ben ik gelijk op de hoogte:)

heb er 12 stuks voor mezelf gekocht, dus daalde de prijs maar dan ben ik gelijk op de hoogte:)

Op 1 of andere manier geloof ik nooit geen ene zak van jou opmerkingen!

En doe daar ook maar een collectie foto van je spul uit beverwijk bij.

:bye:

Back
Bovenaan