Salon roger

Zijn er mensen hier doe morgen gaan?
Zou diegene dan foto's willen maken en een nieuwe prijslijst willen maken:D
En natuurlijk tripreports!

Tristen.

Wat ik heb vernomen is dat enkele leden (van een ander forum) vandaag al vroeg naar Salon Roger zijn vertrokken om foto's te maken en prijzen te noteren. Een dezer dagen zal de prijslijst op de forums verschijnen :D

Wat ik heb vernomen is dat enkele leden (van een ander forum) vandaag al vroeg naar Salon Roger zijn vertrokken om foto's te maken en prijzen te noteren. Een dezer dagen zal de prijslijst op de forums verschijnen :D

Hihi weet ik, maar dacht is misschien wel leuk als hier de prijzen ook staan en foto's:)
Wat zou ik nu ook graag in die winkel staan:frusty:
Nog maar 4 jaar tot ik een auto heb:bonk:

Laatst bewerkt:
Ik ben gisteren even geweest maar men had nog niet alles binnen betreft pakketten. Ik heb een paar losse knallers gekoch en ik moet dus nog even wachten voor de pakketten.

Salon roger foto's zijn binnen van 2011 :). Ze zijn zoals ook op elke foto staat van lvt http://www.flickr.com/photos/limburgsvuurwerkteam/sets/72157627720351991/
Ik vind het zelf meevallen. zelfs wat extra kortingen en wat prijsdalingen de 13 sh potten zijn wel weer 75 cent omhoog gegaan en dat valt me wel tegen....
Telkens weer duurder. van 9.50 naat nu al 13.50 dit is dus al meer als 1 euro per schot. maar dat is nog te doen. salon roger heeft ook bekend gemaakt dat er nieuwe potten komen zoals ik mee heb gekregen stuk of 3 of zelfs meer, en ook 500 grammers. ook komen er enkele nieuwe knallers en er word nu al chain 500 verkocht en thumping thunders, die had roger eerst niet.

En er komt een traca van 120 meter.... of het dezelfde is als die van zena weet ik niet. Heb ik ook uit betrouwbare bronnen begrepen.

Ik heb gisteren Jorn gesproken bij de demo, en hij gaf aan binnenkort een gesprek te hebben met een vertegenwoordiger van original. Hij gaat inderdaad een gedeelte van de nieuwe collectie van original verkopen. Tevens zal het knal gedeelte iets worden uitgebreid.

Ik heb gisteren Jorn gesproken bij de demo, en hij gaf aan binnenkort een gesprek te hebben met een vertegenwoordiger van original. Hij gaat inderdaad een gedeelte van de nieuwe collectie van original verkopen. Tevens zal het knal gedeelte iets worden uitgebreid.

Persoonlijk vind ik dit geen goed nieuws.

Tot op heden is er niks bekend over nieuwe producten die salon roger op de markt gaat brengen in het kader van de nieuwe 500 grams regeling.Dat er nu gesproken gaat worden om producten van original in het assortiment zal dus waarschijnlijk betekenen dat SR niet in staat is om zelf met een uitgebreid aantal 250+ cakes op de markt te komen.

Dit vind ik jammer omdat SR zich altijd onderscheidde met eigen producten die alleen bij hun te krijgen waren.Mochten hun nu ook overstappen op original dan zal dat betekenen dat de diversiteit aan producten op de Belgische markt beperkt zal blijven.

Niets ten nadele van de producten van original want die zijn grotendeels top maar zijn al bijna overal te verkrijgen.

Persoonlijk vind ik dit geen goed nieuws.

Tot op heden is er niks bekend over nieuwe producten die salon roger op de markt gaat brengen in het kader van de nieuwe 500 grams regeling.Dat er nu gesproken gaat worden om producten van original in het assortiment zal dus waarschijnlijk betekenen dat SR niet in staat is om zelf met een uitgebreid aantal 250+ cakes op de markt te komen.

Dit vind ik jammer omdat SR zich altijd onderscheidde met eigen producten die alleen bij hun te krijgen waren.Mochten hun nu ook overstappen op original dan zal dat betekenen dat de diversiteit aan producten op de Belgische markt beperkt zal blijven.

Niets ten nadele van de producten van original want die zijn grotendeels top maar zijn al bijna overal te verkrijgen.

Je zou het ook kunnen interpreteren als; Salon Roger is nog bezig met zijn eigen 250+ cakes en wilt daarnaast ook de top producten van andere importeurs aan haar klanten aanbieden. Het is even afwachten. Kijkend naar het verleden is Salon Roger wat trager op dat vlak.

Al ben ik het in het algemeen met jouw kritiek eens. De producten van Original begin je inderdaad overal te zien nu. Geen probleem op zichzelf, maar wel wanneer het ten koste gaat van de diversiteit. De verschillende winkels beginnen steeds meer gelijk te worden aan elkaar. Dat is jammer.
Helaas zie je dat overal in terug. Kenmerkte vroeger elk stad zich met haar eigen kleine zelfstandige winkels, tegenwoordig maakt het niet uit of je nou gaat winkelen in Amsterdam of in Groningen, het is één groot festijn van dezelfde grote winkelfilialen.

Beperking qua diversiteit zie ik niet zoals jullie het zien, vergeet niet dat er nu voor dit jaar alleen al meer dan 100 nieuwe produkten op de markt komen. Vraag mij dan af of wij dan wel zitten te wachten op 'door de bomen het bos niet meer zien'. Wel vind ik het persoonlijk zeer raar dat juist nu met de nieuwe regeling dat SR die 13s potten zo duur maakt. 13,50 euro is wel heel erg veel.. ik koop ze iig niet meer.

Laatst bewerkt:
Momenteel is Original zo'n beetje de marktleider in België, met een gigantisch groot aanbod en innovatieve producten. Ik gun het ze van harte. En het is heel logisch dat steeds meer vuurwerkwinkels met deze importeur in zee gaan. Maar ik mis een beetje tegengas van andere importeurs, groothandels, winkels. Van Alpeco is weinig over. Edruco voorziet zichzelf weliswaar nog met eigen producten, maar veel ontwikkeling valt er niet te bespeuren. En over Wimmers zal ik maar niet beginnen.
Salon Roger weet zichzelf dan gelukkig wel nog te onderscheiden met haar eigen producten, en vormt op bepaalde gebieden ook nog echt een concurrent. En Uiteraard Pyrostar, die ook echt een eigen visie weten uit te dragen en dat ook doen door actief en bij de tijd telkens nieuwe producten te ontwikkelen en op sommige vlakken zelfs trendsetter zijn.

Ik zou het liefst willen zien dat de importeurs/groothandels zich vooral richten op hun eigen producten en wat actiever de concurrentie aan gaan. Dat ze zich elk onderscheiden qua ideeën en aanbod. Op die manier ontstaat er op dat vlak meer diversiteit en hoeft niet elk vuurwerkhandelaar zich direct hoofdzakelijk te richten tot Original. Er is een markt voor, vooral met de huidige ontwikkelingen is België gewoon weer interessanter dan Nederland geworden. Op die manier onderscheiden de winkels zich meer van elkaar en ga je ook echt speciaal naar een bepaalde winkel toe. Zelfs als het ver reizen is.

is er al iets nieuws bekend? over de producten ofzo?
Binnenkort even bezoekje brengen. dan hoop ik wat meer info te hebben.
maar ik vind dat op voorhand al zo fijn zodat ik mijn lijstje erop kan instellen :)

je bent egt een beetje overgeilt he van salon roger Baassie,

Het is een leuke snoep winkel, maar vorrige week hadden ze zelf geen eens nieuws te vertellen dus laat staan dat andere dat wel al hebben.

Ja, ja dat ben ik. sorry daarvoor.

Wie zegt dat? zou kunnen dat er nu wel info is of iets dergelijks...

je bent egt een beetje overgeilt he van salon roger Baassie, als er mensen op het forum zijn met interressant nieuws, hoor je dat toch wel!!, ik lees overal alleen maar het zelfde kwa vragen en opmerkingen van je over salon.

Het is een leuke snoep winkel, maar vorrige week hadden ze zelf geen eens nieuws te vertellen dus laat staan dat andere dat wel al hebben.

Momenteel is Original zo'n beetje de marktleider in België, met een gigantisch groot aanbod en innovatieve producten. Ik gun het ze van harte. En het is heel logisch dat steeds meer vuurwerkwinkels met deze importeur in zee gaan. Maar ik mis een beetje tegengas van andere importeurs, groothandels, winkels. Van Alpeco is weinig over. Edruco voorziet zichzelf weliswaar nog met eigen producten, maar veel ontwikkeling valt er niet te bespeuren. En over Wimmers zal ik maar niet beginnen.
Salon Roger weet zichzelf dan gelukkig wel nog te onderscheiden met haar eigen producten, en vormt op bepaalde gebieden ook nog echt een concurrent. En Uiteraard Pyrostar, die ook echt een eigen visie weten uit te dragen en dat ook doen door actief en bij de tijd telkens nieuwe producten te ontwikkelen en op sommige vlakken zelfs trendsetter zijn.

Ik zou het liefst willen zien dat de importeurs/groothandels zich vooral richten op hun eigen producten en wat actiever de concurrentie aan gaan. Dat ze zich elk onderscheiden qua ideeën en aanbod. Op die manier ontstaat er op dat vlak meer diversiteit en hoeft niet elk vuurwerkhandelaar zich direct hoofdzakelijk te richten tot Original. Er is een markt voor, vooral met de huidige ontwikkelingen is België gewoon weer interessanter dan Nederland geworden. Op die manier onderscheiden de winkels zich meer van elkaar en ga je ook echt speciaal naar een bepaalde winkel toe. Zelfs als het ver reizen is.

Zo denk ik er zelf ook over wat meer diversiteit en concurrentie in het aanbod kan nooit kwaad het houdt de importeurs scherp en zorgt voor innovatieve producten en een divers aanbod.Kijk maar naar de Nederlandse markt wat daar de laatste jaren niet bij is gekomen aan innovatieve en op de freak gerichte producten.

Hoe de Belgische markt zich de komende jaren gaat ontwikkelen is natuurlijk afwachten, we zitten immers pas in het eerste jaar van de 250g+ tijdperk maar te hopen is dat meerdere importeurs hier wat mee gaan doen.Er zijn nu immers mogelijkheden genoeg om weer een mooie markt tot stand te brengen.

Op de foto's van lvt zie ik geen silver cracker staan, worden deze wel nog verkocht? Zo ja, nog steeds voor 2,50 per 10 en geld de actie van 4+1 gratis nog steeds?

Waarschijnlijk komt Salon Roger volgend jaar met nieuwe, van eigen lijn, 500 grammers :D
Oh en voor hierboven, ja de Silver Crackers hebben ze nog.

Roger

Roger

Een vraagje,

Heb vorig jaar meerdere Thunder bomb matten gekocht bij Roger.
waarvan niet 1 tje het deed alleen de lont in het midden brande op
maar deed voor de rest niks

normaal waren dit rotjes met soort bloemmetjes erop (roosjes).
nu waren het gewoon rode rotjes.

vond dit zeer teleurstellend,

......en je punt is?
Lijkt me verstandig om met dat soort productiefouten terug te gaan naar de winkel, of in elk geval contact op te nemen met de winkel. Die kan dan bepalen of er iets tegen gedaan kan worden.

......en je punt is?
Lijkt me verstandig om met dat soort productiefouten terug te gaan naar de winkel, of in elk geval contact op te nemen met de winkel. Die kan dan bepalen of er iets tegen gedaan kan worden.

Darksoul niet streng moderator achtig reageren jongen.
Rene wil waarschijnlijk weten of iemand anders dit ook had.

@ Rene
Waar Darksoul wel gelijk in heeft, is dat je er mee terug moet gaan.
Maar ja om nu terug te gaan met allemaal losse knallers.

Verder hoeft het een probleem te zijn dat het rood papier is.
Het kan gewoon zijn dat het bloemetjes patroon papier op was in de fabriek.

O ja, stook je ze de volgende keer.
Laat het rode om papier gewoon zitten.
Dit knalt gewoon weg/brand gewoon op en het houdt to zo ver het duurt, vocht tegen.
Mocht je hem op een vochtige grond leggen.
En het is ook nog een gepruts, knallers die af vallen, enz....

Succes dit jaar, hopelijk heb je betere.
Bij mij knalden ze lekker in ieder geval afgelopen oud en nieuw.

Darksoul niet streng moderator achtig reageren jongen.
Rene wil waarschijnlijk weten of iemand anders dit ook had.

@ Rene
Waar Darksoul wel gelijk in heeft, is dat je er mee terug moet gaan.
Maar ja om nu terug te gaan met allemaal losse knallers.

Verder hoeft het een probleem te zijn dat het rood papier is.
Het kan gewoon zijn dat het bloemetjes patroon papier op was in de fabriek.

O ja, stook je ze de volgende keer.
Laat het rode om papier gewoon zitten.
Dit knalt gewoon weg/brand gewoon op en het houdt to zo ver het duurt, vocht tegen.
Mocht je hem op een vochtige grond leggen.
En het is ook nog een gepruts, knallers die af vallen, enz....

Succes dit jaar, hopelijk heb je betere.
Bij mij knalden ze lekker in ieder geval afgelopen oud en nieuw.
Ik had gehoord dat er op de Thunderbomb matten gen bloemetjes patroon zit. Dus nu zijn de matten rood. Vorig jaar waren er al een paar versies met rood papier.

Tristen.

Back
Bovenaan