Salon roger

Het wordt weer Roger dit jaar :)
Ik heb nog echt geen lijstje, dat komt later wel.
Ik koop wel sowieso: 13sh potjes, Thunderbombs (20x 200sh, nog wat 1000sh) en dat was het wel.
Tip voor iedereen: zorg dat je met je lijst altijd onder je budget zit. Er zijn namelijk altijd wel leuke aanbiedingen bij Salon Roger, dan kun je die ook meepakken.
@bassie123: Je kunt mailen? En anders neem je gewoon 13 euro mee. Zijn ze er niet, dan koop je wat anders :)

Ja miss ook de china thunder(die van bonbridge)
Alleen ik bedoelde die hun een"nitraat mat" noemen, volgens mij heten ze:
Liuyang Thousand Crackers. met eindbom 11 euro.
Ik koop ze meestal/altijd 3+1 gratis :D gaan echt lekker vind ik.
Alleen de giga flash is een must have sirieus.

ieder jaar geen tijd meer gehad om deze winkel te bezoeken, hoop dit jaar eindelijk is deze winkel waar ik alleen maar goede verhalen voor hoor eens van binnen te bekijken:D

ieder jaar geen tijd meer gehad om deze winkel te bezoeken, hoop dit jaar eindelijk is deze winkel waar ik alleen maar goede verhalen voor hoor eens van binnen te bekijken:D

Nog nooit geweest?
raar. ook al ben ik nooit bij zena en alpeco en andere winkels in belgie geweest. Wel bij wimmers, geloof ik tijdje geleden in iedergeval zat hij iets van 200 meter van roger.
Ik ben nu 14, dus het is niet echt praktisch.
Rijden/kopen/ouder xD
zeker xje bij salon roger kijken 13sh potten en de matten zijn echt goed :)

Volgens mij zijn dit die matten?

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=14045

Oi Kwok Hun?

Ik dacht dat deze hele rare aantal shots hadden (178, 432 zoiets), maar kan aan mij liggen?

EDIT:

Dit is die mat die jij bedoelt denk ik:

Hindo%201000%20XXL.jpg

Foto is van lootsvuurwerk.

2de EDIT:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vanaf 1:30 een heule zooi van die dingen :D

Vroeger had je bij roger die halve strijkers, die "mini corsairs" Die gingen behoorlijk hard voor de grote en prijs dan.
Nu hebben ze Mini crackers. Zijn deze met de Mini Corsairs te vergelijken?
En gaan ze lekker?

Van gehoord tehebben gaan ze net zo hard als een normale groene (budget) strijker.
en voor de prijs hoef je ze niet telaten liggen.

Je moet hier gewoon naar toe gaan voor de cakes, die cakes van 13 schoten zijn echte aanraders en oh die pijlen ook!

Ik zit nu op mijn bureau, met mijn laptop naar die Tivoli pijlen te kijken, zijn echt vet!

Je moet hier gewoon naar toe gaan voor de cakes, die cakes van 13 schoten zijn echte aanraders en oh die pijlen ook!

Ik zit nu op mijn bureau, met mijn laptop naar die Tivoli pijlen te kijken, zijn echt vet!

en weetje Denjo de tivoli krijgen ditjaar een posetieve aanpassing!
Dat heb ik vernomen uit een heel betrouwbare bron!
ook voor matten kun je prima terecht bij deze winkel.
ik noem salon altijd de matten koning:p

Zowieso is Salon Roger de matten koning :)
En welke aanpassing dan? Ik heb nog nooit tivoli gehad, maar veel filmpjes gezien. Die dingen gaan veeeel ste hoog waar door het effect klein lijkt.
Gwn minder stijglading. ( geld ook voor steelhawks, maar voor de prijs blijven ze goed )

tja en dit soort dingen hebben wij daarom dus ook liever niet....gebruik een pijl gewoon zoals het hoort en doe er geen gekke dingen mee zoals een stuk van de stok eraf of verzwaren oid...daarom zijn er hierboven ook diverse posts verwijderd.
Daar is dit niet voor bedoeld en zo zijn de pijlen er ook niet op gemaakt. Er kan dus makkelijk iets mis gaan.

Graag gewoon verder on topic over salon roger en niet over wat je allemaal wel niet kan uithalen met een pijl :wink:

Mijn dank is groot :D

Laatst bewerkt:
tja en dit soort dingen hebben wij daarom dus ook liever niet....gebruik een pijl gewoon zoals het hoort en doe er geen gekke dingen mee zoals een stuk van de stok eraf of verzwaren oid...
Daar is dit niet voor bedoeld en zo zijn de pijlen er ook niet op gemaakt. Er kan dus makkelijk iets mis gaan.

Graag gewoon verder on topic over salon roger en niet over wat je allemaal wel niet kan uithalen met een pijl :wink:

Mijn dank is groot :D

Ja vind ik ook. Alleen ik d8 er miss aan want afgelopen oud en nieuw met die mist zag je de pijlen niet(goed)
Maar ok on topic xD

Kan niet w8en tot sr weer open gaat :)
Hopelijk zijn er nieuwe producten, wat promoties ofso en geen verhoogde prijzen.
Ik heb me lijstje al klaar :D

Tivoli pijlen hebben afgelopen jaar al die aanpassing gehad, ze gingen veelste hoog.

Ik heb afgelopen jaarwisseling goed genoten van de tivoli pijlen.

Voor 5 eurie heb je een goede 75 grams pijl, te hoog, wat is te hoog?
Ze werden schuin weggeschoten en dan had je een mooi boeket, burst is ook goed van deze dingen.

Gewoon aanrader naar mijn mening.

Back
Bovenaan