Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daar hebben we echt niks aan Niels.. had dan niet gepost. Net als Donald wil ik die geruchten nu ook wel weten.
De beste stuurlui staan aan wal zeg ik wel eens. Niemand weet nog wat we gaan doen bij sail. Geruchten zullen ook geruchten blijven.
Maak het allemaal mee op 19,20,21 en 22 augustus!
dat is hier altijd!!!
Ach ja als je de Nit del foq van Ricardo Cabaler afkraakt met...een beetje de bunkers leeg schieten en dat het simpel geschoten is! en dan nog eens zegt dat je dat zelf ook makkelijk kan...letterlijk gezegd dat kan ik ook....spoor je in mijn ogen niet...heel dat bedrijf heeft nog nooit een fatsoenlijke prof show geschoten...lekker standaard 3 seconde salvo's schieten met 3 shells tegelijk...lekker simpel en dat een kwartier lang...de finale is allang bekend...zwaar k lote met de inspiratie van lik m'n k ut.
In de basis denk ik dat het met dit soort discussies toch altijd appels met peren vergelijken blijft.
Zullen we stoppen met het uiten van voorkeuren en/of frustraties en vooral on- topic verder gaan en hopen op een leuke set shows?
Hallo, een forum is toch een medium om een mening te geven en te discussieren. Ik heb geenszins de bedoeling om mensen of bedrijven voor te trekken of af te kraken. Mijn enige reden om op forums te reageren is de , misschien wel ijdele, hoop dat er in Nederland weer fatsoenlijke shows geschoten gaan worden.