Sail Amsterdam 19 t/m 23 Aug 2010

Ik weet het denk ik al....ze gaan 4x dezelfde serie shells schieten per show in plaats van 5x?!

Je kunt nog altijd gewoon mooie (verlichte) schepen gaan kijken :D en het scheepshoornconcert over je heen laten komen (kickuh) :wink:

hoop nog steeds dat ik het vuurwerk nog kan zien voor ik de trein terug moet hebben (al om half 11 wrs, baggerNS)

Daar hebben we echt niks aan Niels.. had dan niet gepost :wink:. Net als Donald wil ik die geruchten nu ook wel weten.

dat snap ik.. maar jullie kunnen beter eerst afwachten voordat jullie weer iedereen de grond in boren met jullie gehuil ;)

Altijd eerst afwachten en dan pas je kritiek uiten en niet vantevoren al je kritiek online gaan plempen! Daar wordt niemand beter van!!

De beste stuurlui staan aan wal zeg ik wel eens. Niemand weet nog wat ze gaan doen bij sail. Geruchten zullen ook geruchten blijven.

Maak het allemaal mee op 19,20,21 en 22 augustus!

Laatst bewerkt:
Persinformatie

SAIL Amsterdam 2010

VUURWERK OP SAIL 2010 STEELT ELKE AVOND DE SHOW

Amsterdam, 12 mei 2010 - Traditiegetrouw eindigt elke dag op SAIL met een adembenemende vuurwerkshow. Elke avond om 22.15 zijn een kwartier lang alle ogen op de lucht boven het IJ gericht om niks van dit spektakel te hoeven missen. Het vuurwerk zal niet alleen vanaf het water en de kades van het SAIL terrein, maar bij helder weer ook vanuit de hele stad goed gade te slaan zijn. De vuurwerkshows vinden tijdens SAIL plaats van donderdag 19 tot en met zondag 22 augustus. Dream Fireworks is de uitvoerende partij die jarenlange ervaring heeft met het verzorgen van grote en kleine vuurwerkevenementen.

SAIL 2010

SAIL Amsterdam vindt plaats van donderdag 19 tot en met maandag 23 augustus 2010 op en rond het IJ. Het evenement wordt mede mogelijk gemaakt door de hoofdsponsors Gemeente Amsterdam, Koninklijke Marine, ING, Nationale Postcode Loterij, De Telegraaf en Gaastra en de sponsors Accor Hotels, Provincie Noord-Holland, Nuon en Clifford Chance. Met de KNRM is een partnership aangegaan. Uitgebreide informatie over SAIL 2010 is te vinden op www.sail.nl.

dat is hier altijd!!!

Ach ja als je de Nit del foq van Ricardo Cabaler afkraakt met...een beetje de bunkers leeg schieten en dat het simpel geschoten is! en dan nog eens zegt dat je dat zelf ook makkelijk kan...letterlijk gezegd dat kan ik ook....spoor je in mijn ogen niet...heel dat bedrijf heeft nog nooit een fatsoenlijke prof show geschoten...lekker standaard 3 seconde salvo's schieten met 3 shells tegelijk...lekker simpel en dat een kwartier lang...de finale is allang bekend...zwaar k lote met de inspiratie van lik m'n k ut.

Laatst bewerkt:
Ach, smaak is voor velen meer een soort beleving. Poste laats op FPM een zwaar cynisch stukje over een show van Frits en prompt worden er een paar positieve reakties achteraan gezet. Maar goed, Hayo is ook een paar jaar terecht afgekraakt en heeft zich onderhand behoorlijk op de kaart gezet, dus ik schrijf DF nog niet af.

In de basis denk ik dat het met dit soort discussies toch altijd appels met peren vergelijken blijft.
Zullen we stoppen met het uiten van voorkeuren en/of frustraties en vooral on- topic verder gaan en hopen op een leuke set shows?

Ach ja als je de Nit del foq van Ricardo Cabaler afkraakt met...een beetje de bunkers leeg schieten en dat het simpel geschoten is! en dan nog eens zegt dat je dat zelf ook makkelijk kan...letterlijk gezegd dat kan ik ook....spoor je in mijn ogen niet...heel dat bedrijf heeft nog nooit een fatsoenlijke prof show geschoten...lekker standaard 3 seconde salvo's schieten met 3 shells tegelijk...lekker simpel en dat een kwartier lang...de finale is allang bekend...zwaar k lote met de inspiratie van lik m'n k ut.

Op 1 of andere manier heb ik het gevoel dat dit meer een persoonlijke vete is, en niets te doen heeft met de prestaties van dream fireworks op zich.

Regelmatig als er een show issue van dream fireworks is hak je daar flink op in.

Laatst bewerkt:
ag sommige personen vinden het leuk om anderen af te kraken,beetje jammer.
ik heb vele leuke en goede shows gezien van Dream.
en ook wel eens iets mindere maar moet je ze dan zo afkraken?

maar dit topik gaat weer veel te veel offline,
ik ben zeer benieuwd naar SAIL Amsterdam 2010 :cool:

Ik vind z'n consumentenshows juist wel weer zeer goed...zoals Enschede....waarom niet met z'n profshows?

Ik persoonlijk vind de laatste 2 shows die gezien heb een hele verandering. De 1ste was in Dordt en de laatste was een bruiloftsvuurwerk. Ik vond ze helemaal niet verkeerd. Tuurlijk kan het altijd beter en moeten er nog wat dingen anders (als het aan mij ligt) maar slecht was het niet. Dus wie weet wat er op Sail gebeurd. Ik ben benieuwd.

In de basis denk ik dat het met dit soort discussies toch altijd appels met peren vergelijken blijft.
Zullen we stoppen met het uiten van voorkeuren en/of frustraties en vooral on- topic verder gaan en hopen op een leuke set shows?

Hallo, een forum is toch een medium om een mening te geven en te discussieren. Ik heb geenszins de bedoeling om mensen of bedrijven voor te trekken of af te kraken. Mijn enige reden om op forums te reageren is de , misschien wel ijdele, hoop dat er in Nederland weer fatsoenlijke shows geschoten gaan worden.

Hallo, een forum is toch een medium om een mening te geven en te discussieren. Ik heb geenszins de bedoeling om mensen of bedrijven voor te trekken of af te kraken. Mijn enige reden om op forums te reageren is de , misschien wel ijdele, hoop dat er in Nederland weer fatsoenlijke shows geschoten gaan worden.

Nu proef ik hier weer uit dat er volgens jou in Nederland helemaal geen fatsoenlijke shows meer geschoten worden. Nou die mening deel ik dus absoluut niet met je.

OK, ik overdijf een tikkie. Zoals jij vast wel weet, vind ik dat er best leuke shows geschoten worden in Nederland en dan bedoel ik niet alleen shows met megabudget als Hoorn, Urk of noem er nog een paar. Maar als ik budgetshowtjes als Ede of Loosdrecht bekijk vind ik dat de grotere shows veelal onder de maat zijn

Laatst bewerkt:
Hoe dan ook..

Weer goed nieuws vanaf deze kant..

In navolging van de live registratie die we gaan doen in Nijmegen op 20 juli a.s. is ook het volgende grote evenement toegevoegd aan de lijst van PyroTV. PyroTV zal ook aanwezig zijn tijdens de grote shows van SAIL Amsterdam. We zijn nog even de opties aan het bekijken en wat er technisch mogelijk is, maar er zal uiteindelijk hoe dan ook LIVE vanuit Amsterdam worden gestreamt tijdens Sail! :wink:

Op dit evenement is elke avond een show en deze zijn op 19, 20, 21 en 22 augustus tussen 22:15 en 22:45 uur. Meer info is hier te vinden: http://www.sail2010.nl/ en op VWC stond ook een topic: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=14737

Uiteraard is alles wel onder voorbehoud i.v.m. de omstandigheden ter plaatse..

Back
Bovenaan