Rude Awakening [Uitloop]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1501
Artikelnaam: Rude Awakening
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 300 gram
Aantal Schoten: 20
Effectomschrijving: Blue mines to brocade crown seablue, blue mines to brocade crown pink, blue mines to brocade crown purple, blue mines to brocade crown red, blue mines to king brocade crown golden glitter
Tijdsduur: 25 sec
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: € 22,50
O.a. verkrijgbaar bij: ZenaVuurwerk.com
1501-Rude-Awakening-logo.jpg

Laatst bewerkt:
Weer zo'n cake waar eerst 1 shot, dan 2 shot...En dan helaas weer 1. Ik wil zo'n cake zien waar t steeds meer wordt xD Maar goed mooie cake dat zeker. Alleen zal er niet ruig wakker van worden hoor xD

Ben toch blij dat ik weer over een zena dealer beschik dit jaar, ze komen met veel mooie nieuwe producten en dit is er zeker 1 van!

ja eindelijk weer een mooie cake van rond de 1euro per schot!
HULDE! na alle ellende bij andere Importeurs!

Nog een paar euro eraf:P

Anyway mooi ding hoor, niet al teveel geweld door het tempo maar super uitgevoerde effecten!

Ja zena ook deze moet ik hebben! Moet trouwens wel een zena demo zien aangezien vooral de nieuwe cakes het meest bij in het oog springen.

De cakes in deze lijn doen me soms een beetje denken aan super 6-19 met mine-effect. Wat een gigantische boeketten voor wat een mooie prijs! Grote klasse! Top!

Prachtige cake voor nog geen 25 euri. Mooie label en grote brede effecten. Deze komt er bij ik hem kan vinden in de buurt.

Back
Bovenaan