Rude Awakening [Uitloop]

Dit is een mooie bak voor 22,50 euro. Effecten kwamen er groot en mooi uit en de kleuren waren helder.

Deze cake aangeschaft dit jaar en wat een mooie.
Brede gouden effecten met heldere kleuren.

Een topper!

Edwin

Super mooie cake en ook goed betaalbaar. Deze had de allergrootste boeketten voor consumenten vuurwerk. De effecten kwamen tot 3 meter boven de grond en dat was niet omdat de bombettes zo laag knalde! Had er 2 van en er komen dit jaar er zeker weer 2 bij.

Erg goede cake inderdaad voor een leuk prijsje. Boeketten zijn erg groot en de gekleurde tips waren ook helder. Had 3 cakes verwerkt in een projectje, 1 cake overlappend doorgelont naar 2 cakes, zag er goed uit :)

Voor mij was dit één van de toppers van dit jaar, vooral omdat ik zo verrast was dat deze zo goed is gezien de prima prijs. Volgend jaar denk in mijn show gebruiken.

Ik had ze dit jaar voor het eerst en direct per drie verwerkt in mijn finale in W-shape. Wat een gave cake is dit zeg! mooie blauwe mine en grote heldere boeketten. Top! Mijn finale project bestond uit: 1x raw whistler, 3x concerto rosso, 3x rude awakening, 1x geaaide cybercop, 1x delicious thunder final edition en 4x de in shock salute cake.

3x rude awakening in W-shape op 55 seconden, begin is onscherp maar later wel scherp, mooist in HD:

Jammer en vreemd dat deze cake dit jaar niet in het assortiment zit want het is echt een zeer degelijke cake.

Back
Bovenaan