[Rubro prijsvraag] Win een gratis karton Secret Salute!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit was precies wat ik gedacht en dan ook nog eens gesponsord door Wim haha

Mattenfreaky En Oomeppie super bedankt voor deze zeer toffe beelden.

Dalijk met een grote groep freaks bij elkaar komen en elk een karton Secret Salute bestellen. Kijken hoe ziek het dan wordt! :D

Wat zag dat er niet normaal uit man! Echt geweldig. Kunnen we nu niet alvast beginnen met aftellen naar 2013, want ik wil het helemaal zien :p

Ik had er 5 tegelijk geschoten en vond het echt geweldig, Echt een super cake de Secret Salute. Hier dan mijn filmpje waar eerst 3 Treasure Islands aan vooraf gaan. eerst een in I-shape en dan 2 in V-shape wat er eigenlijk 3 in W-shape hadden moeten zijn, maar de linkse ging niet af:
(HD) (Na 40seconden begint de eerste Treasure Island pas)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(sorry voor het taalgebruik in het filmpje:p)

Zooo @Mattenfreak Damn dat ziet er goed uit! Weet je zeker dat het er maar 20 zijn? Lijkt veel meer hahah! Heerlijke teaser, kan niet wachten tot de video totaal op vwc staat.

Schorpioen.

Even offtopic, maar misschien is het een idee om in de zomer (mid-oud&nieuw) een nieuw topic aan te maken: "Aftel teaser topic" ;)

Ontopic: Wie gaat er over de 20 Secret Salutes heen? 1 maal andermaal.....

Als ik al die films ervan zie, dan moet het qua aantallen zeker goed in te leggen zijn met een hele groep! :D:p
Wij waren er op gebrand om die 20 te doen, wilden ook overdag nog 8 stuks met de groep doen, maar we konden "slechts" 2 karton kopen, dus 16 stuks. Bij Harten 4 met geluk nog 4 kunnen kopen om tot 20 te komen, ons project was dus geslaagd haha. Maar ook Harten 4 was daarna meteen uitverkocht, Tabe nam de laatste 2 mee, heel erg zonde dat er zo weinig voorraad van was verder.

Maar goed, enkel dit filmpje dus van ons, overdag hebben wij ze niet afgestoken, jammer, maar die 20x hadden wij niet willen missen, en heel de buurt niet! :D:p

In 2012 vergaat de wereld zeggen ze, daar leek het wel even op! :cool:

Als ik eind van het jaar in een goede bui ben, en dat ik denk, dat moet ik ook doen, wil ik hem 21 keer schieten.

Moet wel lukken eigenlijk, maar ga er wel goed over nadenken

Laatst bewerkt:
We moeten Wim maar eens lief aankijken en vragen of we hier een soort "Ik wed dat ik het kan" jaarlijks terugkerend evenement van kunnen maken, ook wel zo eerlijk tegenover degene die het meeste heeft afgeschoten in 1 keer. Al vergoedt het plezier ook al een heleboel.

Maar Lesl, ik denk dan gelijk bij mezelf, haal dan gelijk 3 karton, dan zit je op het mooie aantal van 24 stuks :)

Dit jaar had ik zelf zoals eerder gezegd geeneens 1, volgend jaar moet hier verandering in komen :)

Als ik eind van het jaar in een goede bui ben, en dat ik denk, dat moet ik ook doen, wil ik hem 21 keer schieten.

Moet wel lukken eigenlijk, maar ga er wel goed over nadenken:p

We moeten Wim maar eens lief aankijken en vragen of we hier een soort "Ik wed dat ik het kan" jaarlijks terugkerend evenement van kunnen maken, ook wel zo eerlijk tegenover degene die het meeste heeft afgeschoten in 1 keer. Al vergoedt het plezier ook al een heleboel.

Maar Lesl, ik denk dan gelijk bij mezelf, haal dan gelijk 3 karton, dan zit je op het mooie aantal van 24 stuks :)

Dit jaar had ik zelf zoals eerder gezegd geeneens 1, volgend jaar moet hier verandering in komen :)

Dan haal ik zeker 3 karton ja, maar dan schiet ik er ook 3 los ofz, of in een ander project denk ik dan.

Als ik met een winkelier een leuk prijsje kan afspreken, wie weet.

Het is nog wel erg vroeg om dat nu al te bedenken vind ik:p

Een goede voorbereiding is het halve werk. Het moet toch lukken om deze cake voor 20 euro per stuk te krijgen neem ik aan. 160 euro per karton. 4 karton voor 600 euro?:wink:

Dan haal ik zeker 4 karton ja, maar dan schiet ik er ook 3 los ofz, of in een ander project denk ik dan.

Als ik met een winkelier een leuk prijsje kan afspreken, wie weet.

Het is nog wel erg vroeg om dat nu al te bedenken vind ik:p

Oohw was helemaal vergeten te reageren!
Heb er 21 gedaan whahaha!
Nee GRAPJE!
wat een ziek filmpie van Mattenfreak.
Heb vorrig jaar 24x silver Salute als finale gedaan(meesten hebben het filmpje toen wel gezien) en dat was ECHT ziekenlijk!
Kan me voor stellen dat dit nog net wat erger is door de crackling erbij!
GEWELDIG! BRAVO!!

Geweldig zeg, dat zijn pas projecten... alleen niet te betalen dit moet je wel met een groep doen.

Dat valt opzich mee, wij hebben dit gedaan met z'n 2.
Dus opzich is er geen grote groep voor nodig, wel een groot budget:p.

Geweldige reacties allemaal hier, heel mooi om te zien, bedankt.

Laatst bewerkt:
Waaaaauw wat een geweld! Niet normaal man.

Als je erover nadenk, zijn deze cake's per stuk nog best duur. Ik zou er hooguit 3/4 tegelijk schieten als prachtstuk van mijn oud en nieuw. Maar dat is persoonlijk.

Jullie hebben iedergeval al jullie karton te pakken denk ik zo. Mooi meegenomen voor volgend jaar!

Ik ga er vanuit dat hiermee de race gelopen is.
Of er moet nog iemand met een verrassing komen.
Wederom daag ik/Rubro jullie uit voor 2012 met een karton, om er overheen te gaan, dat zou mooi zijn. (echter de meeste SS gefilmd in 2012 is ook voldoende)
Ik post dit bewust vroeg, zodat je de tijd hebt om te sparen dan wel dit onder de aandacht te brengen met je stookmaatjes om er misschien samen een project van te maken..
(zie het maar als de eerste actie van 2012 en de uitdaging)

Wel een leuke naam de "Secret Salute battle"

Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan