[Rubro prijsvraag] Win een gratis karton Secret Salute!

Status
Niet open voor verdere reacties.
In overleg met Rob zal ik een fragment van de 20x Secret Salute posten om wel een bewijs te leveren, maar niet de gehele film te hoeven posten, die houden we voor eind dit jaar met het aftellen. Volgt z.s.m. natuurlijk! :):p

Ik heb er 9 geschoten dit jaar..waarvan 8 tegelijk. en speciaal voor deze wedstrijd heb ik er gelijk maar een hele show omheen gebouwd. aan het eind zijn de secret salutes te aanschouwen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ontzettend bedankt voor de beelden. Mooie producten in je showtje geschoten (volgende keer alleen proberen de pauzes er nog uit te halen en tis perfecto) En dan de finale, helemaal te gek man! Maar Mike / Mattenfreak zal binnenkort waarschijnlijk de macht samen met Omepje over gaan nemen als Secret Salute Masters, of gaat hier nog iemand overheen?

Maak ons vwc'ers gek :p

Ik heb er 9 geschoten dit jaar..waarvan 8 tegelijk. en speciaal voor deze wedstrijd heb ik er gelijk maar een hele show omheen gebouwd. aan het eind zijn de secret salutes te aanschouwen.

movie

Denk dat niemand daarover heen zal gaan. 20 stuks is echt ongelovelijk! Bij collegawebsite Freakpyromaniacs hebben ze 16 stuks geschoten heb ik vernomen dat betekend dat op dit moment 20 stuks nog het grootste aantal is. Ben zelf ook reuze benieuwd naar de beelden van deze twee heren, wat moet dat een geweld zijn! Ik had zelf trouwens 'maar' 4 stuks aan het eind van mijn show, zelfs dat vond ik al geweldig!

ja die pauzes waren helaas omdat sommige producten niet afgingen. waaronder 2 x golden willow, 2x fire flower en 6 x heavy legend 49....helaas...volgend jaar een betere poging. en 20 zal ik helaas nooit gaan redden! haha!

Ontzettend bedankt voor de beelden. Mooie producten in je showtje geschoten (volgende keer alleen proberen de pauzes er nog uit te halen en tis perfecto) En dan de finale, helemaal te gek man! Maar Mike / Mattenfreak zal binnenkort waarschijnlijk de macht samen met Omepje over gaan nemen als Secret Salute Masters, of gaat hier nog iemand overheen?

Maak ons vwc'ers gek :p

En daar is ie dan, een fragment waarop je ze ziet, wat een geweld!!! Eind dit jaar het hele filmpie, was overigens een finale van 3x buurtassortiment in W-shape, dus die film is zwaar genieten! :D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Haha GEKKENWERK, maar o zo geweldig mooi.
Wat een machtig moment was dit, wat een geweld.
Gelukkig heb ik de hele film al haha.

......en welke gek gaat daar nog overheen? Hahaha, wat een geweld! Kijk nu al uit naar "Aftellen naar 2013" :D

Dalijk met een grote groep freaks bij elkaar komen en elk een karton Secret Salute bestellen. Kijken hoe ziek het dan wordt! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan