[Rubro prijsvraag] Win een gratis karton Secret Salute!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een gruwelijke actie in het verschiet.... kom maar op met dat karton en t plisie bureau zal goed shaken.

uiteraard komt er een filmpje

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat geen enkele goede salute een secret mag zijn.

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik de beste salute cake van het land wil hebben!

ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen hebben omdat ik dan wel een hele boel stoere binkies achter elkaar heb die ik nergens meer kan krijgen;-)

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat de allerbeste salute cake,niet zo misstaan in mijn nieuwjaarsshow voor de straat.

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik dan al mijn kinderen een eigen Secret Salute kan geven om op te poseren voor de kerstkaart van 2013

Laatst bewerkt:
ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen hebben omdat
met deze zinderende knallen de hele straat zal juichen en gillen!!

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik dan de hele straat op zijn grondvesten kan laten trillen!

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat mijn vrouw dan pas ziet waar mijn enige geheim zit.

wat zal ze schrikken!!!! hi haaaa

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen hebben omdat al het overige vuurwerk op de 2de plaats komt na het horen en zien van deze geweldenaar!

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat vuurwerk is als SEX, en de SECRET SALUTE is het orgasme! Wat een prachtding!

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen hebben omdat...... huh.. tja.. ahumm... ik dan nog iets anders kan kopen van mijn overgebleven geld. :D

Rob, Mike.
Langs deze weg,
Hoe is de stand?
Willen jullie individueel een top 5 aan mij doorgeven van jullie (tot nu toe)beste inbreng?
We hebben nog twee weken, dus er kan al een "voor" selectie plaats vinden op de slagzin wat mij betreft.
Inzendingen vanaf "nu" is dan wat makkelijker te sorteren, daarmee hebben we hopenlijk snel de uitslag

Gr Wim

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik dan al mijn kinderen een eigen Secret Salute kan geven om op te poseren voor de kerstkaart van 2013

Ik vindt het wel erg orgineel moet ik zeggen met beeldmatriaal erbij.....
Teken dat er echt aandacht aan is besteed. maar goed ik ben geen jury.
Gr Wim

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat......

iedereen dat zou willen toch? MAAR IK WIL HEM WEL WINNEN

Ik wil jullie erop wijzen dat:

Deze actie loopt op VWC (prijsvraag).(zie deze site)

Er begin december een mega actie komt op FPM. (zie deze site)

Er op Vuurwerkforum ook regelmatig prijzen te verdienen zijn van Rubro producten. (Zie deze site)

Wij het Vuurwerkmuseum ondersteunen met een banner. (zie deze site)

Gr Wim

Ik wist even niet waar ik dit moest plaatsen dacht ergens bij prijsvragen maar daar had ik geen toegang. her plaatsing!! prima

En als het goed is komt er ook nog een actie ism met VWC... :)

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen,
omdat dit best bewaarde geheim mijn hele buurt moet laten trillen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan