[Rubro prijsvraag] Win een gratis karton Secret Salute!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik de buurt wel eens een poepie wil laten ruiken!

Slechtste slagzin ever.

Ik boycot deze cake :shocked:

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik dan mijn vader een goede reden kan geven om naar een Rubro Dealer te rijden. Want gratis is het magische woord bij ons in de familie.

Laatst bewerkt:
Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat sommige 'geheimen te hard' zijn om voor jezelf te houden.

Mijn inzending:
Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat het anders niet hard genoeg kan.

Laatst bewerkt:
Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat die zo hard is dat je jezelf niet eens meer kunt horen gillen!

Best wel grappig:D

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik alleen het beste van het beste in mijn collectie wil!

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik hem mijn naam 3xHeel hard naar mij hoor roepen met zijn geknetter en geknal.

Wie wil um nou niet dolgraag in zijn colectie?

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen, omdat ik psychisch geschift ben en het afsteken van de Secret Salute bijdraagt aan mijn rehabilitatie en terugkomst in de maatschappij! :D

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen, omdat 't dan het 'secret' van de avond word, en als ik hem aansteek, geniet iedereen van het lawaai wat hier uit komt!

Startpost voor de duidelijkheid aangepast / bekendmaking prijs voor de beste slagzin ( 1 Secret Salute)

Je kunt je slagzin t/m 30 november 2011 in dit topic plaatsen, de prijswinnaar zal eveneens in dit topic komen te staan begin december 2011

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen, omdat ze zo hard knallen dat de kleren van mijn billen trillen waardoor ik dan in mijn nakie kom te staan en de buurvrouw staat te gillen.

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik de buurt graag wil overdonderen met het gewelddadige knaleffect.

Ik wil die Secret Salute, want pas daarmee begint mijn oudjaarsdag écht goed!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan