[Rubro prijsvraag] Win een gratis karton Secret Salute!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens, ik wil geen spelbreker zijn.. maar jullie zullen toch echt de genoemde slagzin moeten afmaken. Nu zie ik dit niet meer gebeuren en wordt er van alles verzonnen. Ja.. zo kunnen we dat wel allemaal he? :P

Jongens, ik wil geen spelbreker zijn.. maar jullie zullen toch echt de genoemde slagzin moeten afmaken. Nu zie ik dit niet meer gebeuren en wordt er van alles verzonnen. Ja.. zo kunnen we dat wel allemaal he? :P

viel mij ook op, je hebt wel gelijk
Gr Wim

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat:Je daarmee enorme demonen kan verjagen!

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik om 12 uur het nieuwe jaar in ga, met de secret salute van Pyromania!:tongue2:

Leuk hoe dit tot stand is gekomen

Laatst bewerkt:
Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik dan Amsterdam op zijn grondvesten ga laten trillen :devil:

Ik zou dolgraag de secret salute in mijn collectie willen omdat ik dan de buurt ga laten rillen :devil:

Ik zou dolgraag de secret salute in mijn collectie willen omdat ik dan zeker weten een ritje rubro af kan dwingen :p

deze word mijn definitive inzendig! ik vind um wel leuk

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen
omdat ik hem mijn naam: 3xHeel hard naar mij hoor Gillen.
De ramen zullen trillen....
En met zijn geknetter en geknal zal hij mijn buurman's colectie over killen:D
en ik?... Als ik win LekkerChillen.:wink:

Laatst bewerkt:
Ik zie deze actie nu pas en ik moet zeggen dat ik het wel iets vind hebben, een spontane en een leuke actie van Rob en Wim.

Wens iedereen veel geluk met het winnen van deze prijs en Rob en Wim , nogmaals bedankt.

Laatst bewerkt:
deze word mijn definitive inzendig! ik vind um wel leuk

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen
omdat ik hem mijn naam 3xHeel hard naar mij hoor Gillen.
En met zijn geknetter en geknal zal hij mijn buurman's colectie over killen:D

haha die vind k echt geweldig :D

Ik zou dolgraag de secret salute in mijn collectie willen zodat ik de hele buurt op haar grondvesten kan laten trillen.

Ontzettend leuke actie Wim :D

Bedankt dat je dit mogelijk maakt Wim.
Ben zeer benieuwd wat de uiteindelijke slagzin gaat worden.
Mooi begin voor het nieuwe jaar voor de prijs winnaar.

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat het geen geheim meer is dat dit een topper is!

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik dan een einde kan maken aan de meningsverschillen! (qua mooiste cake)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan