Vuurwerkbieb
VWC lid
+ YouTube Video | |
Absoluut de hardste knalcake die ik tot nu toe gehoord heb in Nederland. En ik vind em ook nog eens erg mooi uitgevoerd, het crackling effect vliegt je bijna letterlijk om de oren en de knallen zijn zo hard dat je bijna oordopjes in moet hebben haha. Een must have voor iedere knalcake liefhebber.
Misschien een leuk idee om hier een wedstrijd voor uit te schrijven op vwc? degene die een filmpje maakt met de meeste Secret Salutes tegelijkertijd afgestoken, wint het jaar daarop een gratis kartonnetje Secret Salutes

Deal or no deal Wim???
LANGS DEZE WEG HEBBEN WE EEN DEAL
Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland
Mike en Rob beslissen voor 31 jan 2012 wie het is geworden.
Er zijn 2 prijzen:
1. voor het filmpje waarop de meeste secret salutes tegelijk worden afgeschoten, door jezelf afgestoken, door iemand in je buurt afgestoken of op een vuurwerkdemo of ergens anders waar je de secret salute kunt filmen. Om je van anderen te onderscheiden kun je van het filmpje een soort promotiefilmpje maken voor de Secret Salute. (om te voorkomen dat meerdere personen op dezelfde demo bijvoorbeeld evenveel Secret Salutes tegelijk filmen)
Simpel gezegd: maak het meest opvallende filmpje met zoveel mogelijk Secret Salutes in de hoofdrol (de prijs is een gratis karton Secret Salute)
2. een prijs voor de beste slagzin. (de prijs is 1 Secret Salute )
Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat......
Je kunt je slagzin t/m 30 november 2011 in dit topic plaatsen, de prijswinnaar zal eveneens in dit topic komen te staan begin december 2011
Laatst bewerkt: