[Rubro prijsvraag] Win een gratis karton Secret Salute!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vuurwerkbieb

VWC lid
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Absoluut de hardste knalcake die ik tot nu toe gehoord heb in Nederland. En ik vind em ook nog eens erg mooi uitgevoerd, het crackling effect vliegt je bijna letterlijk om de oren en de knallen zijn zo hard dat je bijna oordopjes in moet hebben haha. Een must have voor iedere knalcake liefhebber.

Misschien een leuk idee om hier een wedstrijd voor uit te schrijven op vwc? degene die een filmpje maakt met de meeste Secret Salutes tegelijkertijd afgestoken, wint het jaar daarop een gratis kartonnetje Secret Salutes ;)

Deal or no deal Wim???

LANGS DEZE WEG HEBBEN WE EEN DEAL
Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland

Mike en Rob beslissen voor 31 jan 2012 wie het is geworden.

Er zijn 2 prijzen:

1. voor het filmpje waarop de meeste secret salutes tegelijk worden afgeschoten, door jezelf afgestoken, door iemand in je buurt afgestoken of op een vuurwerkdemo of ergens anders waar je de secret salute kunt filmen. Om je van anderen te onderscheiden kun je van het filmpje een soort promotiefilmpje maken voor de Secret Salute. (om te voorkomen dat meerdere personen op dezelfde demo bijvoorbeeld evenveel Secret Salutes tegelijk filmen)

Simpel gezegd: maak het meest opvallende filmpje met zoveel mogelijk Secret Salutes in de hoofdrol (de prijs is een gratis karton Secret Salute)

2. een prijs voor de beste slagzin. (de prijs is 1 Secret Salute )

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat......

Je kunt je slagzin t/m 30 november 2011 in dit topic plaatsen, de prijswinnaar zal eveneens in dit topic komen te staan begin december 2011

Laatst bewerkt:
Hmmm.. eigenlijk ben ik het met deze wedstrijd niet eens. We zijn hier op een Forum waarvan de meeste toch echte vuurwerkliefhebbers zijn.
Echter, niet iedereen heeft het zo breed om dan 10,20 of zelfs meer van die dingen te kopen. Wat je hier nu doet is een wedstrijd beginnen waarvan de uitslag al reeds is bepaald, de winnaar is iemand die al ZAT geld heeft. De meeste hoeven dus nog niet eens de moeite te nemen om mee te doen. Wanneer je een wedstrijd begint, zorg dan dat het eerlijk is en dat iedereen GELIJKE kansen heeft.

grtzz

Je leest niet goed: "degene die een filmpje maakt met de meeste Secret Salutes tegelijkertijd afgestoken"

Nergens staat dat het van jezelf moet zijn!

Het kan dus ook op een show zijn, of van een ander, als het maar op film staat ;)

Maar Wim kennende zal hij vast iets extra's ter beschikking stellen wanneer dit daadwerkelijk een filmpje is van iemands eigen oud en nieuw Secrete Salute showtje ;)

tja daar heb je zeker wel een punt Grizmo. Misschien dat het gewijzigd kan worden naar wie op de mooiste/ludiekste wijze de secret salute afsteekt/verwerk in zijn show. Uiteraard geld dan hierbij dan er niets op verkeerde wijze wordt afgestoken (op de kop oid enzo) en er niets wordt gesloopt.

Misschien dat dat een beter idee is?

tja daar heb je zeker wel een punt Grizmo. Misschien dat het gewijzigd kan worden naar wie op de mooiste/ludiekste wijze de secret salute afsteekt/verwerk in zijn show. Uiteraard geld dan hierbij dan er niets op verkeerde wijze wordt afgestoken (op de kop oid enzo) en er niets wordt gesloopt.

Misschien dat dat een beter idee is?

Doe maar geen rare fratsen met vuurwerk, kijk naar mijn reactie hierboven!

en zijn er meerdere personen die dezelfde show met de meeste Secret Salutes hebben gefilmd, zorg dan dat jou filmpje eruit springt, door iets orgineels aan je filmpje toe te voegen (maak er bijvoorbeeld een soort Secret Salute promotie filmpje van)

Wanneer je een wedstrijd begint dan moet je kijken dat het haalbaar is voor iedereen. Zo is het ook dat Rubro niet overal te verkrijgen is, waar moet ik dan iemand vinden die een pot (laat staan meerdere) afsteekt?
Wat ik slechts bedoel te zeggen is dat een wedstrijd altijd welkom is (en ik waardeer iedere vorm) maar ik ben wel een voorstander voor eerlijkheid!
Er moet echt iets verzonnen worden waar iedereen iets mee kan.
Enfin, mijn mening hebben jullie.. hopelijk wordt er ook echt iets conctreets mee gedaan.

grtz

Laatst bewerkt:
Tjonge, wanneer je een wedstrijd begint dan moet je kijken dat het haalbaar is voor iedereen. Zo is het ook dat Rubro niet overal te verkrijgen is, waar moet ik dan iemand vinden die een pot (laat staan meerdere) afsteekt?
Wat ik slechts bedoel te zeggen is dat een wedstrijd altijd welkom is (en ik waardeer iedere vorm) maar ik ben wel een voorstander voor eerlijkheid!
Er moet echt iets verzonnen worden waar iedereen iets mee kan.
Enfin, mijn mening hebben jullie.. hopelijk wordt er ook echt iets conctreets mee gedaan.

grtz

Als er echt geen Secret Salute in de buurt is om op film te zetten, maak dan de volgende zin af (Wim moet hier zelf maar een leuke prijs voor verzinnen):

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat......

Laatst bewerkt:
Tja vergeet ook niet dat dit een spontane actie is, maar wel een leuke vind ik wel :D

Daarbij komen er de komende tijd nog wel genoeg acties waar iedereen aan mee kan doen hoor...wees maar gerust :D

Weet je, het was gewoon een spontane actie opgezet na enkele spontane reacties op het forum. Hierbij moet je in mijn ogen vooral genieten van de spontaniteit van Wim, vuurwerkbieb et cetera. Ik doe dat in ieder geval wel. De spontane gedachte en de actie die erop volgt, vind ik erg leuk!

Word je wat kritischer, dan slaat Grizmo de spijker geheel op zijn kop. De actie zou iets beter uitgedacht kunnen worden. Maar dat gaat nadrukkelijk ten koste van de spontaniteit.

Dan is er nog de bemiddelende rol van clown Bassie.

Als ik dit topic bekijk, dan zie ik hele mooie ontwikkelingen. Spontaniteit, goed denkwerk, een kritische noot, mensen die meedenken én open staan voor feedback en een moderator die goed bemiddeld. Hier geniet ik nou optima forma van! Dit is voor mij een reden om met veel plezier en trots terug te kijken naar mijn lidmaatschappij van vuurwerkcrew.nl!

De actie is ondertussen aangepast in de beginpost, hopende hiermee de actie voor iedereen aantrekkelijk genoeg te hebben gemaakt. (Grizmo bedankt voor de kritische noot)

Een vraag nog van mijn kant.
Worden er nu twee kartonnen verloot omdat er nu eigenlijk twee prijsvragen zijn of wordt er gewoon een ding uitgekozen.

Mijn inzending.Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik mijn buurman jalours zou willen maken, die altijd profblokken heeft, wanneer ik met deze geheime knalcake naar buiten kom! Misschien het jaar derop wel met meerdere!

Nou zijn er dus 2 dingen, even voor de duidelijkheid. Reden prijsvraag, net als de mijne hierboven.
En 1 van degene die een apart filmpje heeft met de secret salute erin, in een soort showtje?

Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat het kan!

BOTS!

Ik had geen zin om een heel verhaal op te hangen :rolleyes:

Een vraag nog van mijn kant.
Worden er nu twee kartonnen verloot omdat er nu eigenlijk twee prijsvragen zijn of wordt er gewoon een ding uitgekozen.

Er zijn 2 prijzen:

1. voor het filmpje waarop de meeste secret salutes tegelijk worden afgeschoten, door jezelf afgestoken, door iemand in je buurt afgestoken of op een vuurwerkdemo of ergens anders waar je de secret salute kunt filmen. Om je van anderen te onderscheiden kun je van het filmpje een soort promotiefilmpje maken voor de Secret Salute. (om te voorkomen dat meerdere personen op dezelfde demo bijvoorbeeld evenveel Secret Salut's tegelijk filmen)

Simpel gezegd: maak het meest opvallende filmpje met zoveel mogelijk Secret Salutes in de hoofdrol :wink:(de prijs is een gratis karton Secret Salut)

2. een prijs voor de beste slagzin. (de prijs is 1 Secret Salute )

Laatst bewerkt:
Ik zou dolgraag de Secret Salute in mijn collectie willen omdat ik ook weleens een echte knalcake wil horen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan