Rubro Adventures Sick Six

Wij hebben ook een behoorlijke restpartij sick six ingekocht en gaan ze verkopen voor €29,99
Bij interesse stuur even een PB.

Ik heb hem dit jaar weten te scoren voor 39,95. Na de Zena Salute x4 tegelijk steek ik deze af als 18:00 opener denk ik.

Zijn de cakes ook los te schieten? Of is alles vastgeplakt? Zit er namelijk aan t denken om deze 3-4 x te bestelleb ala stookvoer potjes. €5 euro per potje kan niet slecht zijn als ik de reacties zo lees

Dit was altijd een box met losse cakes, een doorlontbak. Geen compound. Dus je moest altijd de cakes zelf nog verbinden. Maar geen idee of de nieuwe batch(es) misschien zijn veranderd in een compound?!
Ik vermoed dat je dit gewoon als losse cakes kunt afsteken.

Dit was altijd een box met losse cakes, een doorlontbak. Geen compound. Dus je moest altijd de cakes zelf nog verbinden. Maar geen idee of de nieuwe batch(es) misschien zijn veranderd in een compound?!
Ik vermoed dat je dit gewoon als losse cakes kunt afsteken.
Zijn inderdaad losse cakes, geen compound als het goed is. Er is geen nieuwe batch, wat je nu nog kan kopen is restvoorraad ;)

De versie die ik vorig jaar had waren de potten verlijmd in de doos. Aangezien ze wel in de goede volgorde stonden, maar niet met de doorverbind lonten goed naar elkaar toe, was ik genoodzaakt ze voorzichtig los te wrikken en goed te draaien. Dit is wel goed gelukt.

Bij mij zaten ze een jaar of 2 ook vastgeplakt, en behoorlijk goed ook. Hoe het nu is durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Deze box voor drie tientjes bij vuurwerkxxl Voorst op de kop kunnen tikken tijdens de jubileum acties!
Ben heel benieuwd, kan voor dat geld nooit een miskoop zijn :)

Heb deze bijn VWOutlet gehaald, echter denk ik dat ze hier een verkeerde batch van de Sick Six verkopen. Vorig jaar ook al het volgende probleem gehad namelijk: Doosje was al eens open geweest (dubbele plakbandjes), cakes zaten niet meer vast op de bodem (zitten normaal flink vastgeplakt) en er zijn 4 gewone en 2 salvocakes (te zien aan het lont) Weinig vertrouwen in, vorig jaar ook al gehad en mijn vermoeden waren toen helaas ook juist, slechte cakes, allemaal met dezelfde effecten, maar geen Sick Six effecten...

Dit jaar voor het eerst gekocht bij het openen van de doos zit er twee keer cake 4,5 en 6 in. cakes zitten ook los en je ziet dat ze vastgeplakt waren iemand tips wat een leuke volgorde is om door te lonten ? 20191230_105819.jpg

Heb deze bijn VWOutlet gehaald, echter denk ik dat ze hier een verkeerde batch van de Sick Six verkopen. Vorig jaar ook al het volgende probleem gehad namelijk: Doosje was al eens open geweest (dubbele plakbandjes), cakes zaten niet meer vast op de bodem (zitten normaal flink vastgeplakt) en er zijn 4 gewone en 2 salvocakes (te zien aan het lont) Weinig vertrouwen in, vorig jaar ook al gehad en mijn vermoeden waren toen helaas ook juist, slechte cakes, allemaal met dezelfde effecten, maar geen Sick Six effecten...

Mijn cakes zaten ook niet vastgeplakt. Heb wel gewoon de nummers 1 t/m 6. Hoe kan ik aan de lonten zien of het een salvo cake of gewone cake is?

Bij mij kloppen de stickertjes die er op zitten ook, maar dat was vorig jaar ook zo en geeft dus geen garantie.

Als je vanaf onder naar de cakes kijkt zie je de lont tussen de tubes lopen. Bij mij hebben 4 cakes grijs lont (wat bij deze box normaal lont is, waarmee de cakes dus op normale snelheid schieten) en bij 2 cakes zit roze lont, wat snel lont is, en wat dus zorgt dat hij in salvo's schiet.

Bij mij kloppen de stickertjes die er op zitten ook, maar dat was vorig jaar ook zo en geeft dus geen garantie.

Als je vanaf onder naar de cakes kijkt zie je de lont tussen de tubes lopen. Bij mij hebben 4 cakes grijs lont (wat bij deze box normaal lont is, waarmee de cakes dus op normale snelheid schieten) en bij 2 cakes zit roze lont, wat snel lont is, en wat dus zorgt dat hij in salvo's schiet.

Bij mij heeft er maar 1 roze lont.........

En mijn 2e sick six heeft helemaal geen roze lont.

Laatst bewerkt:
Bij mij heeft er maar 1 roze lont.........

En mijn 2e sick six heeft helemaal geen roze lont.

Ook bij Vuurwerk Outlet gehaald? Bij mij zitten er op alle plekken waar plakbandjes zaten om die deksel dicht te houden ook twee plakbandjes.

Meer mensen die dit hebben?

Back
Bovenaan