Ruben/GossamerHD vuurwerkshow Heemskerk 31/12/2011

Ruben

VWC lid
http://www.youtube.com/watch?v=WKER2N3QYsI

Daar is hij dan! De vuurwerkshow in Heemskerk. Onderhand een traditie aan het worden met een alsmaar groeiend aantal omstanders. Dit jaar kwam de telling uit op rond de 120 maar aan het eind van de show stonden de auto's stil langs het veld waar het allemaal plaatsvond. Ook kreeg ik veel berichten van mensen die thuis gekeken hebben van achter het raam of vanuit de achtertuin. Heerlijk!

Iedereen was laaiend enthousiast over de show. Tijdens de show gingen er een aantal dingen fout zoals 2 weigerende schietkisten en een aantal cakes die niet aan ging (2 van de 4 X50) of voortijdig af gingen (Mjolnirs).

Maar uiteindelijk is alles goed gekomen, als noodoplossing het schietlont maar wezen doorbranden met aansteekfakkels, natuurlijk niet ideaal maar goed onder het motto 'the show must go on' toch maar een risico genomen.

Plannen voor volgend jaar zijn er alweer..! :D

Lekker hoor!
Heb je toevallig een schietlijst? De meeste producten herken ik wel, maar sommige zou ik zo even niet weten.

Lekker hoor!
Heb je toevallig een schietlijst? De meeste producten herken ik wel, maar sommige zou ik zo even niet weten.

Ga ik even achteraan. Herken alle producten wel ja, maar de volgorde was wat aangepast doordat de schietkisten het niet deden.

12 x Titanium Vulcano (6x blauw, 6x rood) | Beko Vuurwerk vanaf 0.30
1 x Perkunas | Original Fireworks vanaf 1.35
1 x Splitting Comets | Bonfireworks vanaf 1.55
2 x Heavy Load 500 | Rubro Vuurwerk vanaf 2.22
3 x Heavy Legend 36 schoten | Rubro Vuurwerk vanaf 2.50
3 x Heavy Legend 49 schoten | Rubro Vuurwerk vanaf 3.20
3 x City Lights | Bonfireworks vanaf 3.55
4 x Midnight Delight | Bonfireworks vanaf 4.20
8 x Crackling Candle (2 posten in w shape) | Brave en Wichers vanaf 4.45
6 x Wasp (2 posten) | Wolff Vuurwerk vanaf 5.00
2 x Event Stage Maker | Rubro vuurwerk vanaf 5.25
3 x Colorfull Explosions | Katan Vuurwerk vanaf 5.45
5 x Concerto Rosso | Wolff Vuurwerk vanaf 6.20
2 x Ragnarok serie A | Original Fireworks vanaf 6.50
4 x Treasure Island | Bonfireworks vanaf 7.25
2 x Cyclone | Katan Vuurwerk vanaf 8.00
2 x Fenix | Original Fireworks vanaf vanaf 8.25
3 x Hydra serie (A, D, G) | Original Fireworks vanaf 8.55
4 x Mjolnir | Original Fireworks vanaf 8.55
2 x X50 Crackling Chry | Cafferata Vuurwerk vanaf 9.20
4 x Secret Salute | Rubro Vuurwerk vanaf 9.40

Prachtige show heb je hier neer gezet. Lekker muziekje in het begin. Met plezier naar gekeken.

Er zijn ook nog foto's gemaakt van deze show, die zal ik ook nog online gooien.

Eerst deze screenshot van de toegift, dat krijg je nadat je schietkist het niet voor je wil doen.

Erg mooie show, al vind ik de laatste salvo shells eerder een anti-climax dan een toevoeging voor de show.. Die 4 secret salutes hadden veel meer power en wow factor dan die paar slappe peonie shells, maar verder gewoon top.

Die shells waren ook niet van mij maar stonden wel achter mijn show opgesteld. De jongens hadden zelf een afsluiter in gedachte, gelukkig dat inderdaad de Secret Salute veel harder afsloten haha, vond het ook prima zo. De shells waren trouwens wel goed hoor, 2,5".

Leuke show, Ruben. Leuk gedaan. En wat zijn die Secret Salutes toch leuke afsluiters.

Inderdaad wat een fantastische batterij was dat zeg! Toch miste ik er wel iets achteraan, vorig jaar waren dat 4 Hoogmoed, dit jaar had ik daar 4 Mjolnir staan maar goed die waren al voortijdig in de show afgegaan.

Toffe show, vond alleen wel de Treasure Island in het niet vallen t.o.v. de Ragnarok's, wat dan weer super cakes zijn!

Back
Bovenaan