Ruben/GossamerHD vuurwerkshow Heemskerk 31/12/2011

Ziet er professioneel uit, ook mooi zo dat einde dat alles stil valt, mooi getimed! Die Secret Salute's maken het mooi af.

Schorpioen.

Ja, je kunt alleen van tevoren niet 100% inbeelden wat bepaalde cakes doen, zeker vergeleken met elkaar. Dus met de middelen die je had vind ik dat je het toch elk jaar weer prima voor elkaar krijgt! :)

Mooie show, en wat zijn die Secret Salutes toch heerlijke bakken! :D

Ziet er goed uit man! Leuk ook dat bengaals vuur/ fontijnen aan het begin, misschien een idee om die volgend jaar aan QM te maken zodat ze alleen tegelijkertijd aangaan? Of misschien heb je nog kanalen over op je schietkist? Dan per 5 in 1 kanaal?

Lekker showtje, zie ook dat je gebruik hebt gemaakt van de heavy load 500. Ik vond dat toch van alle crossette cake's in nl, de meest imposante crossette.

Maar goed, keep up the good work!

Ziet er goed uit man! Leuk ook dat bengaals vuur/ fontijnen aan het begin, misschien een idee om die volgend jaar aan QM te maken zodat ze alleen tegelijkertijd aangaan? Of misschien heb je nog kanalen over op je schietkist? Dan per 5 in 1 kanaal?

Klopt. Misschien een goed idee om ze allemaal op schietlont te zetten volgend jaar. Vond deze manier ook goed gaan hoor. Misschien even iemand erbij roepen die vanaf de andere kant de fontijnen aansteekt. Het waren trouwens de Titanium Vulcano van Beko Vuurwerk, prachtige dingen om mee te beginnen. Vorig jaar ook gedaan en blijft een super opening, zo hoef je ook geen benagalen te gebruiken. Was eerst nog van plan om ze om en om te doen maar dacht dat het zo ook wel leuk was.

Bedankt jongens! Opmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom!

Mooie show, heb geen opmerkingen waar jij zelf nog niet bewust van was!
Zelf had ik moeite met de beelden, dat was het enige.
Mocht je het de volgende keer door iemand laten filmen probeer dan meer een geheel te filmen. Hierdoor krijgen wij een beter beeld van de exacte grootte van bepaalde effecten, optimaal om van te genieten!

s6 met het volgende jaar :)

De show was dit jaar stukken groter dan afgelopen keer!

Op foto's van afgelopen jaar tel is 46 cakes + fontijnen enz. en dit jaar +75 cakes + 12 fontijnen + 8 Romain Candels.
En volgend jaar nog groter?

Afgelopen jaar had je 12x Silver Salute gevolgd door 4x hoogmoed. Nou die 4x Secret Salute overtroffen het zeker! Wat een enorm geweld, nog nooit zo mee gemaakt uit een consumenten potje!
Jammer van de schietkistjes, batterijen eruit getrild? Want van tevoren had je daar ook al problemen mee toch?

Zijn er trouwens nog foto's gemaakt van de show zelf gemaakt of alleen van de opbouw?

Bedankt voor de heerlijke show!

Ik zal even aan de vriend van mijn nicht vragen of hij dit jaar weer foto's heeft gemaakt. Anders zou ik het niet weten. Heb wel meerdere cameras gezien maar wie dat waren weet ik allemaal niet, het was ook zo donker! :-)

Wel aardig. Alleen jammer van dat fakkelen met die ti volcano's. Het mooiste was geweest als het één lange muur was geweest. Zo zie je dat met shows fakkelen je nog altijd beperkt bent.

Toch mooi uitgedachte show.

Had er met veel plezier naar gekeken als ik in Heemskerk was geweest.

:bye:

Leuke show, maar ik snap dat juist niet met dat begin met die volcano's.. Geeft alleen maar rook waardoor je de volgende effecten nauwelijks kan zien!

Ik vond het helemaal niet erg dat ik ben begonnen met een paar rustige fontijnen. De Titanium Vulcano is hier prima voor geschikt. Het enige nadeel is inderdaad wel dat je met fakkelen niet alles te gelijk aan hebt staan. Alleen om nou gelijk 18 meter aan schietlont hiervoor te gebruiken is misschien ook wel wat overdreven. Ik vond het zo prima.

De wind heb ik helaas geen invloed op. De wind stond al de hele dag zo dus ik wist dat het publiek in last van de rook zou krijgen, maar daar kan je niets aan doen. Ik kon het publiek niet even aan de andere kant van het veld plaasten (plek is er niet).

En de effecten erna waren prima te zien hoor! :)

Heb net even genoten van je prachtige show!
Ondanks dat je schietkisten weigerden heb je iets zeer moois neergezet. Misschien niet helemaal zoals je het zelf in je hoofd had, maar ik denk dat daar verder niemand iets van heeft gemerkt.

Mooie thema's en een leuk opbouwend begin. Ook de afsluiter mag er wezen. Dat 4 van die bakken zoveel kabaal en geweld kunnen geven. Die ga ik onthouden voor aankomend oud en nieuw:wink:

Het geeft inderdaad wel rook, maar ik tenminste vind het wel mooi om bij een show rustig te beginnen. Een show is vaak opbouwend.

Het geeft inderdaad wel rook, maar ik tenminste vind het wel mooi om bij een show rustig te beginnen. Een show is vaak opbouwend.

Klopt!

Hoewel ik dit jaar van plan ben om wat anders te openen dan normaal, even laten weten wie de baas is! :D

Back
Bovenaan