Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
probleem is dat er zelden wetten worden terugedraaid omdat ze niet werken.
het is een beetje als een plijster op een open wond plakken, ipv van de plijster die niet werkt eraf te halen plakken ze er nog een paar over heen...
Precies. Zo lossen we alles op in NL. Las vandaag de uitspraak van een korpschef, van ik weet even niet welk korps, maar hij zei ook dat je het vuurwerk wel af kan pakken van relschoppers maar dat ze dan evengoed stenen staan te gooien. Dat is misschien wel het slimste wat ik iemand op een dergelijke positie in lange tijd heb horen zeggen. Het is het gedrag van mensen waar iets mis mee is.. Maarja het blijft elk jaar weer mooi voer voor de tegenstanders.
Waar die vluchtelingen vandaan komen hebben ze ook vuurwerk hoor.
Wordt bij een bruiloft vast en zeker ook wel is wat afgestoken
Elk jaar het zelfde gezeik en gelul, die REL-nichten van RTL leven op dit soort issues en hebben een VEEL hoger salaris dat jij en ik.
Klopt, ik las het ook.Precies. Zo lossen we alles op in NL. Las vandaag de uitspraak van een korpschef, van ik weet even niet welk korps, maar hij zei ook dat je het vuurwerk wel af kan pakken van relschoppers maar dat ze dan evengoed stenen staan te gooien. Dat is misschien wel het slimste wat ik iemand op een dergelijke positie in lange tijd heb horen zeggen. Het is het gedrag van mensen waar iets mis mee is.. Maarja het blijft elk jaar weer mooi voer voor de tegenstanders.