RTL Boulevard waren dinsdagavond eensgezind: er moet vuurwerkverbod komen

RTL is een hetze tegen het consumentenvuurwerk begonnen,
ze delen zelfs berichten van vorig jaar en 2 jaar geleden, en dat in combinatie met dit is enorm triest.
ben wel een beetje klaar met RTL...

verbod komt er toch wel
en dan zullen vanzelf zien dat het niet te handhaven valt
rellen en vechten dat gebeurt toch wel

probleem is dat er zelden wetten worden terugedraaid omdat ze niet werken.

het is een beetje als een plijster op een open wond plakken, ipv van de plijster die niet werkt eraf te halen plakken ze er nog een paar over heen...

Precies. Zo lossen we alles op in NL. Las vandaag de uitspraak van een korpschef, van ik weet even niet welk korps, maar hij zei ook dat je het vuurwerk wel af kan pakken van relschoppers maar dat ze dan evengoed stenen staan te gooien. Dat is misschien wel het slimste wat ik iemand op een dergelijke positie in lange tijd heb horen zeggen. Het is het gedrag van mensen waar iets mis mee is.. Maarja het blijft elk jaar weer mooi voer voor de tegenstanders.

Precies. Zo lossen we alles op in NL. Las vandaag de uitspraak van een korpschef, van ik weet even niet welk korps, maar hij zei ook dat je het vuurwerk wel af kan pakken van relschoppers maar dat ze dan evengoed stenen staan te gooien. Dat is misschien wel het slimste wat ik iemand op een dergelijke positie in lange tijd heb horen zeggen. Het is het gedrag van mensen waar iets mis mee is.. Maarja het blijft elk jaar weer mooi voer voor de tegenstanders.

Als er een verbod komt is het puur symboolpolitiek dat weten de meesten daar in Den haag ook (behalve groen linksers). Ik zie de VVD er ook alleen in meegaan als het een pijnpunt wordt voor een coalitie vorming maar als landelijke politiek vastloopt op een punt dat maar op 8 uurtjes in een jaar afspeelt dan zijn we als land wel heel diep gezonken.

Een en al zelfbevlekkende engnekken daar bij RTL 4. Vinden elkaar allemaal geweldig. Geen slecht woord over elkaar. Ze zijn allemaal bezig met goede doelen maar ondertussen hun zakken vullen. Ik persoonlijk walg al heel lang van deze zogenaamde BN'ers. Die denken het wel even voor het zeggen te hebben hier in Nederland. En zo kan ik nog wel even doorgaan.:angry:

Wat een stel hapsnurkers,verdiep je er eerst eens in voordat je wat roept!
Jammer dat zulke mensen een uitgebreid podium krijgen,om iets te zeggen over een onderwerp waar ze nul verstand en onderzoek naar hebben gedaan,zoals reeds gezegd,die 2 doden zijn door illegaal vuurwerk gebeurd.
Het stopt echt niet bij een landelijk verbod,maarja zulke mensen kijken niet verder dan hun neus lang is,geen realistische kijk op de samenleving deze omhooggevallen BN'ers.
Laten we eens hun vertier verbieden,kijken of zij dat leuk vinden..

Elk jaar het zelfde gezeik en gelul, die REL-nichten van RTL leven op dit soort issues en hebben een VEEL hoger salaris dat jij en ik.

Waar die vluchtelingen vandaan komen hebben ze ook vuurwerk hoor.
Wordt bij een bruiloft vast en zeker ook wel is wat afgestoken

Sterker nog, waar wij hier vuurwerk afsteken met oud en nieuw gebeurt daar met suikerfeest,en dat 3 dagen lang.

Wat een onzin argument dat met die vluchtelingen. Ken zat vluchtelingdn die vuurwerk deden afsteken en ook nog steeds in Nederland doen.

Gisteravond op het NOS journaal: "De jaarwisseling heeft 2 doden als gevolg van illegaal vuurwerk". "Misschien moeten we de traditie van oud- en nieuw eens goed gaan evalueren".

Vandaag in het late nieuws op npo1: "Twee doden door een verkeersongeval op de A9". Punt.

Gaan we nu ook het verkeer evalueren? Daar hoor ik niks over. Maar dit laat wel zien hoe krom het is... 1 januari het vuurwerk is de boosdoener, terwijl het ook nog eens illegaal vuurwerk betrof. 2 januari een ongeval met twee doden op de A9, geen woord over de boosdoener. Maar het laat wel zien dat het verkeer tegenwoordig gevaarlijker is, als €70 miljoen aan vuurwerk wat tijdens de nieuwjaarsnacht de lucht in gaat. Maar hier hoor je niemand over.....

En dan die zogenaamde sterren van RTL en heel bekend Nederland. Tegen jullie zou ik willen zeggen: Doneer zelf maar eens een paar duizend euro voor een thema avond van giro 555, dat is beter voor je zogenaamde carrière dan in een belpanel zitten. En houdt vooral je mond over zaken waar je helemaal de achtergrond niet van weet, dit kan je nog eens duur komen te staan, voor je het weet kotst iedereen je uit. Maar ja, alles voor de kijkcijfers en je mega salaris toch? Ga toch weg joh met je rtl boulevard. Een hockey kutje die mij moet vertellen wat ik moet doen voor vluchtelingen, terwijl diezelfde vluchtelingen ook vuurwerk afsteken en in de lucht gaan schieten met een alarmpistool in onze groene hoofdstad. Om te kotsen!!!

Ja scheithekel aan dat politiek correcte commentaar ze doen echt of ze alles al weten en lullen als een kip zonder kop met verstand vooral die Fatima verschrikkelijk zeg. Dat hele RTL boulevard ik keek het altijd geregeld eerlijk gezegd maar die tijd is over. Kijk liever naar een programma waar verstandig gepraat word...

zijn waardeloose mensen met gl idee en die hards weg rennen als mis gaat en dan omdraaien leven in bubbel van waanidee

Klopt, ik las het ook.

Van de Kamp pleit voor een wetenschappelijk onderzoek naar de motieven van daders. "We weten dat alcohol een rol speelt, dan gaan de remmen eraf", legt hij uit. "En we weten dat mensen graag met vuurwerk gooien. Wij zijn zeker voor een verbod op zwaar vuurwerk."

Maar als dat niet voorhanden is, dan vinden de relschoppers wel andere spullen om hulpverleners mee aan te vallen, stelt de vakbondsman. "Dit is een heel complex probleem. Pas als we weten wat dit soort mensen precies beweegt, kunnen we een concreet plan maken om dit probleem daadwerkelijk aan te pakken."

Bron: https://www.nu.nl/jaarwisseling/566...naar-motieven-relschoppers-jaarwisseling.html

Gelukkig ziet ook hij (voorzitter ACP) dat puur het verbieden van vuurwerk niet zal helpen. We moeten hem alleen nog even duidelijk maken dat zo'n "verbod op zwaar vuurwerk" er natuurlijk allang is.

Mede daarom had ik (on-topic) van Peter R ook wel iets zinnigers verwacht. Meneertje wet en regelgeving zou toch moeten weten dat de grootste ellende door reeds verboden troep veroorzaakt wordt, zoals o.a. beide doden (hoe triest ook). Andersom geredeneerd, een verbod op consumentenvuurwerk had beide gevallen niet kunnen voorkomen... zo simpel is het eigenlijk. Het hadden er mogelijk nog veel meer kunnen zijn, omdat er bij een verbod nog meer buitenlandse illegale zaken in de straten zouden hebben gestaan.

Het is sowieso al een waardeloos kut programma, maar hiermee tonen ze eens temeer aan dat ze te stom zijn om te poepen. Wat een kul. Stomme hockey trien die helemaal niks weet en met werkelijk een belachelijke vergelijking komt. Petertje die ook denkt overal verstand van te hebben, maar hier weer eens volledig de plank mis slaat en die Ikink leest alleen media berichtjes op.... Ook zo'n flapdrol die zich elke uitzending zo ongeveer belachelijk maakt.

Een schietpartij, en twee ongelukken die men nog aan het onderzoeken is, maar waar we gevoegelijk kunnen aannemen dat het geen Consumenten fonteintjes zijn geweest. STOP DE METERPAKKETJES!!!

RTL Boulevard is net als Shownieuws een programma wat geen bestaansrechten zou moeten hebben, net als elke malloot die erin durft te zitten. Zijn van die B-sterren die aandacht te kort komen en geen talent hebben dus gaan ze maar zeiken over andere BN-ners en/of alles wat eigenlijk totaal niet hoort bij het programma.

Beste is het gewoon te negeren, er kijkt toch nauwelijks een hond na die troep...

Back
Bovenaan