Royal Thunder Smoke

Super dingen, mooi dik rook spoor, alleen kwam de knal bij mij steeds wat laat, de bombette was al weer halverwege de terug weg :D

Toppertjes! Heb er net even een paar afgestoken en ben zeer tevreden. Goeie single-shot met een leuke tail + titanium boeket :) En ze knallen ook lekker!

Super dingen, mooi dik rook spoor, alleen kwam de knal bij mij steeds wat laat, de bombette was al weer halverwege de terug weg :D

Maat van me stak er net 1 af en geen knal.
Ongeveer 15 seconden later knalt de bombette op de grond uit elkaar.
Best link dus hopelijk was dit een foutje en komt het niet vaker voor...

Bij mij knalde hij ook op de grond.
Dus oppassen met deze dingen !!
Gelukkig worden ze vooral overdag gestookt en niet om oo.oo als iedereen buiten staat.

Let aub op ja zoals professor-otto zei ik kreeg hem dus weer terug bij de buurman in de tuin gelukkig ben ik hem niet gaan zoeken anders had ik nu een probleem gehad;) hoop ook dat die de enige was!

Ook ik vind ze erg goed! Heb ze nog niet zoveel gestookt puur omdat de knal hard is en dat wil ik mijn buren nog niet aandoen, het is hier redelijk rustig in de straat dus tot morgen 10.00 uur houden zo ;)

heb ook nog een leuk filmpje..

gelijk even mijn schietkist getest...:D

Laatste 2 zijn trouwens monsters...stond allen weer heel veel wind.

Kijk uit met die dingen! (Vooral met doorkomt projecten)
Bij mij 3 van de 12 op de grond ontploft (wel hard:) ) en 1 ging helemaal niet!

Leuk, maar voor mij geen 5 euro waard. De rookstaart is best goed maar de knal is een stuk zachter dan de thunder shock vam mad dog

Het zijn echt vette dingen alleen een beetje jammer dat ze zo vaak weer naar beneden vallen en op de grond afgaan.

Back
Bovenaan