Royal Match [Strike Performance]

Wat een topper blijft het, transbomber killer dit. 2023 batch
Ik had de de crackle ing dit jaar. Transbomber een paar keer jaren terug gehad.

Ja kwa effecten is deze mischien iets beter maar de opbouw van de transbomber blijft gewoon echt perfect en beter in mijn ogen.

De crackling king gaat wat dat betreft wat sneller op 1 tempo door wat ook prima is maar dan mis ik de opbouw naar een finale.

Laatst bewerkt:
Wat een onwijs dikke bak was dit! Begint rustig, bouwt steeds meer op en dan het laatste salvo, heerlijk! Klapt hard, overal crackling en hij blijft maar doorgaan. Helaas wel zonde dat de 2024 batch afgekeurd is... Ben benieuwd of ze aankomend jaar weer met een nieuwe batch komen want deze bak moet je gewoon een keer gehad hebben! Vind 'm beter dan de Transbomber.

Geweldige bak. Ging eerder op de avond een straat verderop af, ik herkende hem meteen

Ja deze was echt super goed, ik had batch 2023 en had er nog 1 extra meegenomen omdat ik al t gevoel had dat ie niet tegen kon vallen.
Die gaat volgend jaar de lucht in

Deze was erg goed, klapte niet heul hoog en in de mine zit crackling + eindeffect dat opbouwend maakt deze bak wel ideaal als chaos bakkie of per 2/3 als finale.

Geschoten 2023 batch

Balen dat sommige producten echt maar op enkele plekken verkocht worden.
Zag net de video van Simmien op youtube.
Dikke bak hoor 👍🔥
Dus meteen hier ff op het forum kijken.
Ik zal wel even kijken wat praktisch kan voor mezelf. Of ie überhaupt ergens in mijn buurt nog komt
Maar andere kant van het land wordt hem helaas niet.
Zoek het zelf wel ff uit dus hoef geen pb's.
Ben slecht met reageren. (Zelfkennis 🫣)

Back
Bovenaan