Royal Fireworks PIPC 4 Manilla Philipines 2013

Nee, andere producten afleveren dan dat afgesproken mag wel zeker? als ik van te voren wist dat het jaar ervoor al dingen niet klopten zou ik geen risico genomen hebben en toch op de een of andere manier gecheckt hebben of ik de producten wel gekregen heb dat afgesproken was!

Nee, andere producten afleveren dan dat afgesproken mag wel zeker? als ik van te voren wist dat het jaar ervoor al dingen niet klopten zou ik geen risico genomen hebben en toch op de een of andere manier gecheckt hebben of ik de producten wel gekregen heb dat afgesproken was!

Ik zou overstappen na een andere leverancier!
Ik hou niet van louchie praktijken:p

Kijk, door die verhalen kijk ik ook wel anders tegen de show aan, in dat geval ben je dus geheel overgeleverd aan het materiaal en de kwaliteit. Zonde dat dat is gebeurd, hopelijk is dat te tackelen een volgende keer.

Lijkt mij idd ook een leer voor een mogelijke volgende keer.
Ik zou in ieder geval flink pissed of zijn.
Heeft de organisatie hier mogelijk nog invloed op?

Je wordt er inderdaad niet vrolijk van als je een dag kwijt bent om alles na te kijken. We zijn wel heel blij dat er wat Chinezen in ons team zaten want bv. Salutes ipv crossettes, of watershells de lucht in sturen, daar kan je niet om lachen.. Maar het is wel een stukje vertrouwen dat je moet hebben in de leverancier. De productie checken ook is niet te doen. Tenzij je bereid bent een maand of 2 in China te zitten en telkens als ze een deel produceren, te gaan kijken en testen..

Luso heeft toch een hele andere leverancier dan ons? Vorig jaar klopte onze shells voor het overgrote deel wel. Tuurlijk waren er wat dingentjes net iets anders, maar voor 90 a 95% was alles wel goed.

Als je shells besteld komt het veel al niet uit een fabriek, net wat Genius zegt gaat het ook om vertrouwen. Je kan niet even alle bommentjes maar gaan testen, daar is gewoon weg geen beginnen aan.

Back
Bovenaan