Royal Fireworks in Taiwan Oktober 2012

RF JEROEN

VWC lid
Lieve Lezers, Beste bezoekers,

De eerste dag zit erop en we kunnen geen single shot meer zien.

Morgen op naar dag 2, Zoals jullie kunnen zien zijn de single shots klaar en de single rows bijna aangesloten kortom we schieten een eind op.

Royal Fireworks niet de enige wel de betere!

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Bijlagen

• royal fireworks vuurwerk taiwan 1.jpg
    royal fireworks vuurwerk taiwan 1.jpg
    229,5 KB · Weergaven: 0
  • royal fireworks vuurwerk taiwan 2.jpg
    royal fireworks vuurwerk taiwan 2.jpg
    217,2 KB · Weergaven: 0
  • royal fireworks vuurwerk taiwan 3.jpg
    royal fireworks vuurwerk taiwan 3.jpg
    214,2 KB · Weergaven: 0
Lieve lezers,

Vanuit een Taiwan brengen we jullie op de hoogte van onze show.
Na een hele week bouwen zweten en knopen was het een geslaagd iets,

Ons design zoals we het in de basis hebben gemaakt klopte niet helemaal meer.
De chinezen die voor het hele toernooi het vuurwerk zouden maken hebben uiteindelijk besloten om een aantal shells, kleuren en single shots te maken. Door deze afwijking waren we beperkt in onze item keuze.

We kregen in Taiwan te horen we hebben effecten veranderd en jullie design aangepast.
Zeer vervelend als je thuis al 2 maand bezig bent geweest met je hele cheografie en design.

Al met al is het toch geslaagd en als er na afloop 250.000 mensen gaan staan en klappen dan krijg je toch echt over je hele lichaam kippevel,

Hierbij de link van iemand die het hier gefilmd heeft, als we terug zijn volgende week zullen we onze eigen film posten.

Voor foto's kunnen jullie straks kijken op http://www.facebook.com/royalfireworks.nl?ref=hl

Fijne dag allemaal en tot schrijfs.

Hierbij de film: http://www.youtube.com/watch?v=kwA0mOxFEas

Groeten,

Team Royal Fireworks

Voor diegene die het leuk vinden om het verhaal te weten en hoe we op de muziek keuze zijn gekomen.

Royal Fireworks uit Nederland, Holland staat bekend om de TULP.
De tulp voor hij of zij bloeit beleefd het 4 seizoenen namelijk lente zomer herfst en winter.

Hierdoor hebben we muziek gekozen die op alle 4 seizoenen slaat.

Tot later

Jemig, puike show hoor! :applause: Prachtig! Ook echt een paar producten gezien waarbij ik zo zat: :shocked:

En m'n gogetter-honger is weer aangewakkerd! :sad: De eerste importeur die een 4x500gr. box uitbrengt, getiteld 'Silent Night', met 1x fishes, 1x falling leaves, 1x gogetters en 1x crossettes (allen multicolour, óók de fishes, en diverse shapes), is mijn held!

Thx mannen voor de berichten

Morgen naar Taiwan

Groeten vanuit hier.

Zo, na een vlucht van 17 uur eindelijk weer thuis. Ik heb net als in de Filipijnen weer enorm genoten van deze ervaring. Weer veel dingen meegemaakt die in Europa over het algemeen ondenkbaar zijn. Ik wil iedereen hier bedanken voor alle reacties en ook wil ik de teamleden van Royal via deze weg nogmaals bedanken voor de gezellige tijd. Op naar de volgende Pyromusical!

leuke show om te zien. Helemaal omdat je weet dat het vanuit nederland komt.
Hopelijk wordt het goed gewaardeerd door de jury en publiek.

greetzzz
Ps: zaten er twee kleine foutjes in bij 11.36 en 14.18? ;-)

Diverse momenten voorbij zien komen waar ik echt vol verbazing zat te kijken naar de aparte/mooie effecten. Een knap staaltje vakwerk hoor, heerlijke show. :)

Back
Bovenaan