Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wij zijn inmidels bijna een halve maand verder na de laatste show op 27 oktober. Is bij de heren van Royal ook bekend wanneer de uitslag van de competitie bekend wordt gemaakt?
Wij zijn inmidels bijna een halve maand verder na de laatste show op 27 oktober. Is bij de heren van Royal ook bekend wanneer de uitslag van de competitie bekend wordt gemaakt?
5de van de 10 als ik mij goed herinner. Het viel mij in ieder geval nog mee, aangezien de uiteindelijke show dusdanig afweek van wat in eerste instantie ontworpen is en besteld zou worden (wat producten betreft) dat het amper nog te herkennen was. Met name de complexere effecten en kleuren en een enorm gedeelte van de single shots zijn gewijzigd. Als je dan eenmaal in Taiwan bent is er weinig dat je daar nog aan kan veranderen.
Nogmaals, het was wederom enorm gezellig met het hele team, en ik heb enorm genoten van de reis. Ik denk dat we ook weer heel wat geleerd hebben. Ik kijk uit naar de Filipijnen dit jaar, en verwacht dat die show qua design en uitvoering strakker wordt dan wat jullie in Taiwan hebben gezien.