Royal Fireworks in de Philipines

Wat een mooie show en een geweldige variatie van kleur en effecten! Zie veel laag, midden hoog beelden en dan vaak ook nog diverse soorten vuurwerk op het water, geweldig! Wat ik toch wel erg mooi gedaan vind is het stukje Nederlandstalige muziek dat heerlijk geschoten wordt met groot kaliber bommen in de kleuren rood wit blauw! Die finale is echt zo grandioos goud! Heerlijk om trouwens te zien wat voor moois ze op het eind met de salutes hebben gedaan, je ziet ze van een Fan-shape langzaam naar een I-shape toetrekken.

Heren van Royal, ik hoop dat wij van jullie nog heel wat shows gaan zien. Want jullie hebben het zekerweten bewezen, geweldig wat jullie hebben gedaan. Hulde!

Geniet nog even van de paar daagjes daar met z'n allen op het bounty-eiland, levensgenieters!:D

Hi man,

Bedankt voor je reactie,
Zoals eerder aangegeven, als we thuis zullen we meer materiaal posten.

Deze wilden we jullie niet onthouden.

Fijne dag

Groeten Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Mooie show hoor alleen vind ik het singleshot gedeelte af en toe nogal druk overkomen.Ook Sommige rustige stukken in de soundtrack en dan groot kaliber shells gebruiken vind ik persoonlijk wat minder.
Voor de rest erg goede show voor een eerste keer zou het jullie niet na doen hoor.:D

Zo, eindelijk weer thuis.. Het was een geweldige ervaring om aan de andere kant van de wereld aan een show van deze grootte te werken. Zelf ben ik ook erg trots op het behaalde resultaat. Ik wil iedereen hier bedanken voor alle positieve reacties en de feedback.

Sluit me helemaal aan bij de woorden van Genius. Het was een goede mooie tijd daar die we nooit zullen vergeten. Verder was de organisatie daar erg goed geregeld en zijn we erg goed behandeld daar. Nu afwachten tot de uitslag....

Had nog niks geplaatst. Bij deze: Donders mooie show heren! De stukken met Queen Born To Love You,Van Halen Jump,zijn in mijn ogen echt super gedaan,:) De rest spreekt me ook wel aan. Nou hopelijk winnen jullie,dat zou geweldig zijn!

in 1 woord; fantastisch
bij dat laatste nummer kreeg ik een laag kippevel over mun rug en kreeg gewoon tranen in me ogen :O

Sluit me helemaal aan bij de woorden van Genius. Het was een goede mooie tijd daar die we nooit zullen vergeten. Verder was de organisatie daar erg goed geregeld en zijn we erg goed behandeld daar. Nu afwachten tot de uitslag....

Lieve Lezers,

We zijn weer thuis en zitten weer met een jetlag pffffffffff:angry:

Het was een week waar veel gezweet, gelachen eg gestressd is.
Na die week hebben we ons ontdaan van al deze narigheden en zijn we bijgekomen op een stuk paradijs op aarde. Kregen we andere narigheden te verduren zoals verbrande huidjes waar we niet tegen op gewassen waren hihi.

Al met al we hebben super dagen gehad aan de andere kant van de wereld.

Aankomende week zullen we weer bezig gaan met onze dagelijkse bezigheden en ons focussen op 2012. We zijn bezig met onze campagne en onze nieuwe artikelen welke nu bijna afgerond zijn in China. Hierna zullen we snel onze dealers en de nieuwe dealers bezoeken.

We gaan ervan uit dat we het succes van 2011 met onze toen nieuwe artikelen in 2012 zullen overtreffen. Over alle uitwerkingen in een later stadium meer, daar is het nu te vroeg voor! We tonen dus nog niets hier, in het openbaar! Wel zijn we alle CE testen aan het voorbereiden welke ook nog een tijdrovend geheel is.

Voor nu een fijn weekend en nogmaals bedankt voor alle positieve feedback op onze show tijdens de 3rd PIPC in de Fillipijnen.

Groeten Team Royal Fireworks

Gave verslagen zeg!
Ik ben net terug van het andere Bounty eiland in Mexico, maar de foto's beloven veel goed.
Filmpje ga ik zo even bekijken.
Wordt vervolgd.

Maar Royal heeft zich goed gepresenteerd in Phillestijnen:wink:.

Kreeg het filmpje eergisteren via de mail. Wat een grandioos stukje pyrotechniek :D Prachtig in elkaar gezet. Ik denk dat alles verder wel gezegd is!

Mijn complimenten aan iedereen die er aan geholpen heeft! :)

Lieve lezers,

we willen even met jullie delen dat we op het podium staan in de Philipijnen.

We zijn derde geworden.

no 1 canada
no 2 australie en finland
no 3 The Netherlands

we zullen straks nog wat posten nu eerst n borrel openen

PROOST.........

groeten royal fireworks

Van Harte Gefeliciteerd met de 3e plek.
Na alle inzet zeker verdiend,al dan niet hoger want ik vond de show beter dan die van nr1 en 2.
Maar dat maakt verder niet uit.
Voor de 1e keer dit presteren en in de prijzen vallen is zelfs al een extra prijs waard:p

Zeer zeer netjes! Voor een eerste keer is de 3de plaats zeer mooi! Maar eerste of tweede was meer gerechtvaardigd.

gefeliciteerd heren!

eindelijk weer een nederlands bedrijf over de grens en meteen een podiumplaats! ik heb de andere deelnemers niet gezien maar was zeer onder de indruk van jullie show!

Back
Bovenaan