Royal Fireworks in de Philipines

Met welk systeem schieten jullie eigenlijk?
Ennuh die foto van die 2 pinoy's. Slapen die op het ponton?
Best handig van die hulpen die alles van onsteker voorzien en kunnen inpakken in plastic.
Succes Royal met het hooghouden van den eer.

Zozo. Globetrotter Royal Fireworks. Hoe komen jullie er nu zo bij om op de Filepijnen een show te gaan schieten? :)

Maak er iets moois van.

Kei gaaf zoon verslag!
Die inter actie die ik bij Royal ff misten is weer helemaal terug!
Top hoor!
Heerlijke verslagen van uit een nog heerlijkere lokatie.
Heel veel succes Heren want de lat is behoorlijk hoog gelegt door bedrijven die jullie voor waren/zijn!

Royal Fireworks in de Filipijnen deel 6

Lieve lezers,

Na weer een dag in de brandende zon te hebben gewerkt zijn we hier weer om verslag uit te brengen.

Vandaag hebben we alle 788 single shots voorzien van een ontsteker en op de juiste positie ingedeeld en onze rekken op de juiste positie gepositioneerd.

Al met al best weer n hele kluif.

Morgen beginnen we met de buizen te vullen en de shells te voorzien van ontstekers.

Voor jullie informatie we schieten vanaf 2 pontons met een lengte van 63 meter en 12 meter breed. Kortom de ruimte is niet heel erg breed maar we zetten het wel heel breed op door onze rekken erg schuin neer te zetten.

We gaan nu slapen, we beginnen morgen om 7 uur weer aan een frisse nieuwe dag.

Groeten Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Heerlijk die verslagen en de foto's
In september tijdens de workshop heb ik de showsim van de show al gezien. Als alles gaat zoals gepland dan wordt het echt een super show, en komen er enkele hele bijzondere effecten aan bod!

Royal Fireworks erg moe in de filipijnen.........

Lieve Lezers,

Hier zijn we weer.

Vandaag een wat mindere dag na 15,5 uur werken zijn we weer in het hotel.

vandaag in 33 graden pal in de zon alleen problemen gehad met de shells.

timings die niet in orde zijn
shells die we besteld hebben bv 12 gechained en er maar 10 geleverd worden
geen engelse beschrijving.......

kortom een tijd rovend geheel

maar ach je kan niet altijd geluk hebben

gelukkig is het opgelost en gaan we morgen met frisse moed verder

hier nog wat foto's

Groeten Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Morgen is het zover, dan gaan ze schieten!!

Heren daar in het tropische Filipijnen succes! en mogen jullie winnen!

En als ze het winnen,

Krijgen wij alvast 1 filmpje te zien van een cake die dit jaar komt?:p

Is dat een deal?:p

Ik wens ze ook veel succes en verwacht op zijn minst een filmpje:D
Zal vast aan zeker mooi worden..
Aan het matereaal zal het niet liggen!

Haha, morgen om 13.00 uur nederlandse tijd gaat het voor de heren van Royal gebeuren! Ik hoop zo dat alles gaat zoals gepland!!!!! Vol verwachting wacht ik op de film van de show van Royal.
Heren, slaap nog even lekker een aantal uur! (met 1,5 uur ontwaken de heren van Royal weer denk ik!) en heel veel succes morgen! De overwinning is aan jullie gegund! Erg knap en een tikkeltje brutaal dat jullie vanuit het niets mee doen aan zo'n prestitieus toernooi, chapoo!!!!!!!

Haha, morgen om 13.00 uur nederlandse tijd gaat het voor de heren van Royal gebeuren! Ik hoop zo dat alles gaat zoals gepland!!!!! Vol verwachting wacht ik op de film van de show van Royal.
Heren, slaap nog even lekker een aantal uur! (met 1,5 uur ontwaken de heren van Royal weer denk ik!) en heel veel succes morgen! De overwinning is aan jullie gegund! Erg knap en een tikkeltje brutaal dat jullie vanuit het niets mee doen aan zo'n prestitieus toernooi, chapoo!!!!!!!

het is 14:00 uur nederlandse tijd dat ze gaan schieten :bye:

Over een kleine 4 uur gaat het dan echt gebeuren voor het team van Royal.
Als alles gaat zoals het moet gaan zal het een geweldige show moeten worden.

Ik wens bij deze onze vrienden van Royal heel veel succes toe en laat zien wat je kunt.

Back
Bovenaan