Rowy Fireworks Almere

Had hier een kleine bestelling gedaan en alles stond klaar toen ik te vroeg aankwam. ondanks dat er toch wel wat klanten in de winkel stonden was ik binnen 5 minuten weer buiten. Top geregeld! volgend jaar weer als er mooie aanbiedingen zijn.

Ja is volgens mij echt niet grappig als je op het allerlaatste moment door instanties wordt tegen gewerkt. Het was veelzeggend dat de politie de 28ste al kort na 12en even demonstratief voor de winkel kwam staan met een auto. Stelletje etterbakken :mad:

Bestelling verder snel uitgeleverd. Alles stond al klaar. Ondanks dat je bij de early bird actie niks extra's zou krijgen, kreeg ik er toch nog een salute box bij cadeau. Helemaal top dus. :cool:

Ik ben blij om te lezen dat de meeste toch een positieve ervaring hebben met ons en dat er begrip wordt getoond wat betreft het gebeuren in Diemen. We hebben ons echt extra moeten inzetten om deze nare gebeurtenis recht te zetten en dat is naar mijn mening over het algemeen goed gelukt. Al met al had de hectiek van de eerste verkoopdag ook nawerkingen op de andere verkoopdagen, maar door met zijn allen keihard te knokken hebben wij er toch het beste uit proberen te halen. Ik wil jullie dan ook hartelijk danken voor jullie begrip en hopelijk tot volgend jaar. Tot slot wil ik jullie allemaal de beste wensen voor 2017 toe wensen en maak er een mooi jaar van.

En voor de Rowy Vuurwerk kenners : hier nog een foto van een van de laatste Rowy Assortimenten van deze geweldige winkel met zijn fantastische crew.

15823298_1379023515454923_1822749725138120956_n.jpg

Goed om te lezen dat ondanks alles mijn ervaring een uitzondering was. De producten waren mooi droog en perfect in orde. Gelukkig viel de 2016 versie van de spectacle show 120 niet tegen, hoewel de 2015 waarschijnlijk nog een tandje spectaculairder was. Toch maar weer de early bird in de gaten houden.

Rowy bedankt.

Ik weet niet hoe dat vorige jaar ging krijg je een mail als de site weer open gaat of moet je de pagina gewoon goed in de gaten houden ?

Reed net even langs de Neonweg omdat ik nog wat spullen naar de vuilstort moest moest brengen. Er hing geen bordje van Rowy meer?? Die hing er normaal het hele jaar door :rolleyes:

Halverwege december voor het eerst langs geweest & mee geluncht met Rob.
veel verstand van zaken en alles netjes op orde!

Mijn bestelling(en) de eerste minuten van de verkoopdagen opgehaald!
Goede & snelle service!

Kunnen meerdere winkels nog een voorbeeld aan nemen!

Bedankt voor de service!

Was wel een teleurstelling. Tijdens de freak actie mooie evolution producten besteld Maar bij afhalen totaal wat anders gekregen. Onder de noemer dat zaken waren afgekeurd. ( wat overigens achteraf niet waar was!)Terwijl ik in een mail voordat ik wilde bestellen, in april, had gevraagd of de betreffende artikelen wel geleverd konden worden (2015 batch). En dat was het geval.
Bij afhalen dit aan gegeven en kreeg de reactie dat de waarde die ik nu mee kreeg veel hoger was. Onzin, want ik weet wat ik wil en heb dat aangegeven bij het afhalen. Was niets meer mogelijk. Daar kon ik het mee doen.

Producten die ik uiteindelijk mee kreeg waren ook verre van wat ik had verwacht. Logisch want anders had ik ze zelf wel besteld. Maar helaas, totaal geen begrip tijdens afhalen hiervoor. (tweede jaar op rij dat dit nu gebeurt!)
Dus, nooit meer hier bestellen voor mij. Jammer want is redelijk dichtbij.

Rob nog een early bird actie in het verschiet?

Hoi Fexz,

Sorry, op dit moment denk ik er totaal even niet aan omdat wij de rompslomp met wat er afgelopen jaar gebeurd was met Gemeente Diemen aan regelen zijn. ( nadere info volgt z.s.m. zodra er meer over bekend is.

Back
Bovenaan