Torrr
VWC lid
Altijd gezellig hier en goeie oliebollen! Ook dit jaar weer zin om hier mijn vuurwerk op te halen!
Dit jaar om 00:00, wie kom ik daar nog meer tegen?
Mij in ieder geval niet beste Kevin

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Altijd gezellig hier en goeie oliebollen! Ook dit jaar weer zin om hier mijn vuurwerk op te halen!
Dit jaar om 00:00, wie kom ik daar nog meer tegen?
Mij in ieder geval niet beste Kevin![]()
Waarschijnlijk kom ik later ook nog wel even buurten![]()
Ik heb wat gemist denk ik.![]()
Even wachten dan of het korting wordt.
Wanneer gaan die woensdagacties in? Vanaf 00:00 uur? Tot wanneer kun je bestellen? 28ste?
Tot hoelaat zijn ze eigenlijk open vanavond ?
Moet tussen 19.00-20.00uur mijn bestelling ophalen, maar weet niet of ik het red![]()
Wel vreemd, dat ik tot nu toe alleen positieve ervaringen lees over vandaag. Ik ben er vanavond ook geweest. Was eerste keer Rowy, maar kwam erg chaotisch over. De verklaring was dat de zaak in Diemen onverwachts gesloten is en daardoor de ruimte niet als opslag gebruikt mocht worden waardoor veel niet beschikbaar was. Mijn Batch 2015 spectacle show 120 was er niet. Na wat moeite bleek de 2016 (visions of extacy) versie wel beschikbaar. Ook mijn bestelde be-roertjes waren er niet..
Allemaal al in oktober besteld. Rob dacht ze morgen wel beschikbaar te hebben, maar ik kon morgen niet afhalen, dus was er de optie om ze bij Witte zelf op te halen. Daarmee akkoord gegaan.
Wel raar dat ik dan naast me wel een be-roertjes over de toonbank zie gaan naar een andere klant...
Rob meldde daarna dat hij vanuit Evolution in eerste instantie te horen had gekregen dat er voldoende 2015 Batch was maar dat bleek later niet het geval. Iets dat ze naar mijn mening al eerder wisten en had kunnen communiceren.
Hoewel ik het gevoel had dat ze het zo netjes mogelijk op wilden lossen en als het Diemen verhaal klopt, ik me de hektiek goed kan voorstellen was het al met al een stressvolle ervaring. Hoe anders was het bij Vuurwerk Huizen en Witte vuurwerk waar ik vanavond dus ook langs ben gegaan. Na deze ervaring vanavond is Rowy niet meer mijn eerste keus. Ondanks de ongelooflijk goede early bird acties.
Ik hoop voor Rowy en de andere klanten dat het verder wel redelijk gestroomlijnd gaat verlopen dit jaar.