Rowy Fireworks Almere

Net hier mijn bestelling opgehaald.
Was direct aan de beurt en binnen no-time stond de bestelling voor me klaar en werd samen gecontroleerd. Zo kwamen we erachter dat ik 2x de silent trails te weinig had, aangezien die 2 halen 1 betalen was. en er 2 ipv 4 bij de bestelling zaten.

Dit werd direct herstelt en er liep zelfs nog iemand mee naar de auto om de bestelling in de auto te zetten :thumbsup:

2 of 3 jaar geleden had ik een minder goede ervaring bij jullie, maar ik ben blij dat ik opnieuw bij jullie een bestelling heb gedaan want alles was gewoon dik in orde.

Ga zo door :) en wellicht tot volgend jaar

Was weer gezellig! Vuurwerkjes binnen :D

Alles perfect geregeld, nog korte blik in de bunkers kunnen doen en zag er allemaal goed gevuld uit ;)

Flinke lijst opgehaald hier! zeer tevreden, en voor de grand bouquet mooie vervangers gekozen.
Service is hier super en het assortiment is top!

Tot hoelaat zijn ze eigenlijk open vanavond ?

Moet tussen 19.00-20.00uur mijn bestelling ophalen, maar weet niet of ik het red :frusty:

Tot hoelaat zijn ze eigenlijk open vanavond ?

Moet tussen 19.00-20.00uur mijn bestelling ophalen, maar weet niet of ik het red :frusty:

Donderdag 29 december van 07.00 uur - 21.00 uur
Vrijdag 30 december van 08.00 uur - 21.00 uur
Zaterdag 31 december van 08.00 uur - 18.00 uur

Aldus de website.

Ook hier geweest! Rond half 8 mijn bestelling opgehaald, Helaas was het lightyear pakket er niet! Kreeg daar netjes 4x 3 freestyle rockets voor.. Capital die ik gratis zou krijgen was er ook niet maar daar netjes de HFF Underground voor gekregen..

Super snelle service en vriendelijke mensen!

Voor mij zeker voor herhaling vatbaar :)

Bedankt Rowy & Team voor de service en tot volgend jaar!

Wel vreemd, dat ik tot nu toe alleen positieve ervaringen lees over vandaag. Ik ben er vanavond ook geweest. Was eerste keer Rowy, maar kwam erg chaotisch over. De verklaring was dat de zaak in Diemen onverwachts gesloten is en daardoor de ruimte niet als opslag gebruikt mocht worden waardoor veel niet beschikbaar was. Mijn Batch 2015 spectacle show 120 was er niet. Na wat moeite bleek de 2016 (visions of extacy) versie wel beschikbaar. Ook mijn bestelde be-roertjes waren er niet..
Allemaal al in oktober besteld. Rob dacht ze morgen wel beschikbaar te hebben, maar ik kon morgen niet afhalen, dus was er de optie om ze bij Witte zelf op te halen. Daarmee akkoord gegaan.

Wel raar dat ik dan naast me wel een be-roertjes over de toonbank zie gaan naar een andere klant...
Rob meldde daarna dat hij vanuit Evolution in eerste instantie te horen had gekregen dat er voldoende 2015 Batch was maar dat bleek later niet het geval. Iets dat ze naar mijn mening al eerder wisten en had kunnen communiceren.

Hoewel ik het gevoel had dat ze het zo netjes mogelijk op wilden lossen en als het Diemen verhaal klopt, ik me de hektiek goed kan voorstellen was het al met al een stressvolle ervaring. Hoe anders was het bij Vuurwerk Huizen en Witte vuurwerk waar ik vanavond dus ook langs ben gegaan. Na deze ervaring vanavond is Rowy niet meer mijn eerste keus. Ondanks de ongelooflijk goede early bird acties.

Ik hoop voor Rowy en de andere klanten dat het verder wel redelijk gestroomlijnd gaat verlopen dit jaar.

Ik kreeg ook maar 1 be-roertjes, maar ben ook akkoord gegaan met een vervanger!
Kon er wel op gaan wachten want ze zouden tegen 21.00uur weer binnen komen.
Toen wij weg reden kwam er net een bus aan waar ze in zaten.
Al met al dik tevreden over de service en ook voor mijn gratis Best for lasts een mooie vervanger gekregen!
Top Rowy!

Hoi,
Ik zal na de verkoopdagen het hele verhaal op verslag hier uit gaan brengen met bewijzen.
Ik heb geen geheimen. Wat wij nu op dit moment meemaken is echt geen pretje !!!
De bekenden die mij kennen kunnen dit beamen. Helaas is dit bij jou niet gegaan hoe het bij ons hoort toegaan, ons team staat hier echt helemaal machteloos tegenover. Handhavers maken misbruik van hun macht !!!, kennen zelf nauwelijks de regelg, maar je staat tegenover hun gewoon machteloos, hun wil is wet. Aanklaagprocedure is inmiddels al op gang gezet....
Ik kom hier later op terug.

Met vriendelijke groet,

Rob, en team Rowy Vuurwerk

Wel vreemd, dat ik tot nu toe alleen positieve ervaringen lees over vandaag. Ik ben er vanavond ook geweest. Was eerste keer Rowy, maar kwam erg chaotisch over. De verklaring was dat de zaak in Diemen onverwachts gesloten is en daardoor de ruimte niet als opslag gebruikt mocht worden waardoor veel niet beschikbaar was. Mijn Batch 2015 spectacle show 120 was er niet. Na wat moeite bleek de 2016 (visions of extacy) versie wel beschikbaar. Ook mijn bestelde be-roertjes waren er niet..
Allemaal al in oktober besteld. Rob dacht ze morgen wel beschikbaar te hebben, maar ik kon morgen niet afhalen, dus was er de optie om ze bij Witte zelf op te halen. Daarmee akkoord gegaan.

Wel raar dat ik dan naast me wel een be-roertjes over de toonbank zie gaan naar een andere klant...
Rob meldde daarna dat hij vanuit Evolution in eerste instantie te horen had gekregen dat er voldoende 2015 Batch was maar dat bleek later niet het geval. Iets dat ze naar mijn mening al eerder wisten en had kunnen communiceren.

Hoewel ik het gevoel had dat ze het zo netjes mogelijk op wilden lossen en als het Diemen verhaal klopt, ik me de hektiek goed kan voorstellen was het al met al een stressvolle ervaring. Hoe anders was het bij Vuurwerk Huizen en Witte vuurwerk waar ik vanavond dus ook langs ben gegaan. Na deze ervaring vanavond is Rowy niet meer mijn eerste keus. Ondanks de ongelooflijk goede early bird acties.

Ik hoop voor Rowy en de andere klanten dat het verder wel redelijk gestroomlijnd gaat verlopen dit jaar.

Dank voor de snelle reacties. Gezien de situatie allemaal geheel begrijpelijk. Des te meer dank voor het snelle handelen in oplossingen. Veel succes met de resterende verkoopdagen!

Uiteindelijk is alles netjes opgelost, maar moest wel even m'n ei kwijt na een heel andere ervaring dan die ik me van te voren had voorgesteld.

29ste 00.00u bij rob geweest. Hij had het zweet dik op de kop staan. Alles goed voor elkaar ;) volgend jaar bestel ik weer bij rowy iig.

Vandaag in Almere dikke prima. Leek een wachtrij te zijn, maar had binnen5 minuten de bestelling mee die vooraan klaar stond. Door de tijd niet heel goed opgelet, maar enige wat aan sfeer mistte was oliebollen geur ;) . Voor de rest dikke prima, personeel goed op elkaar ingespeeld.

Gisterochtend kreeg ik een mail van Rowy vuurwerk waarin stond dat de gemeente Diemen hun verkoopvergunning had ingetrokken. Ben wezen bellen en kreeg te horen dat de vergunning een dag voor de verkoop werd ingetrokken.
Balen natuurlijk want moest noodgedwongen naar Almere rijden voor 5 pakken Thunder Box (Decibull).
Eenmaal daar aangekomen kreeg ik 2 pakken extra voor 't ongemak; genoeg om de benzinekosten te dekken:D
Al met al was ik tevreden over de service. Wel jammer dat Rowy niet meer in Diemen zal opereren. Wel begrijpelijk na hoe de gemeente Diemen heeft gehandeld.

Back
Bovenaan